Mline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

  • Gratis verzending
  • Gratis retournering
  • Veilig betalen
  • 100 dagen omruilgarantie op matrassen
M line
 

Maak een afspraak bij de dealer Maak een afspraak

Oostland Woonland Reviews

Gemiddelde uit 27 Reviews
8,5
8,5
8,3
8,4
Terug naar Oostland Woonland
Henk Post
9
9
9
9

Vriendelijk

Bert Kroeze
8
8
8
8

Wijshake
10
10
6
8,7

A.K. Smeenge
10
10
10
10

goed

Boelen
8
8
8
8

WN Brouw
10
8
10
9,3

Prettig en met kennis

S.Blaauw
10
10
10
10

zeer goed

J. A. Postma
10
10
10
10

Prima advies.

H. Bergsma
6
8
6
6,7

Geen

M.de Vos
10
10
10
10

maat
8
6
6
6,7

lijkt gunstig.

A.Lambeek Hoegen
6
6
6
6

W.Hoegen
6
6
6
6

Aly Jonker
10
10
10
10

André Peperkoorn
8
8
8
8

De Jong
4
4
4
4

Matig

M.Welling
10
10
10
10

Gert Schuring
10
10
10
10

Erg goed geïnformeerd en geholpen

H.B. van Zantvoort-Eugelink
10
10
8
9,3

Ik kreeg in deze de nodige aandacht en tijd om een goede beslissing te nemen. Dat is mijn gevoel.

Boerma
8
8
10
8,7

E.D. van Dijken
8
10
8
8,7

HJ Mekkes
10
10
10
10

goed erg tevreden

J Hofman
10
10
10
10

Word altijd goed geholpen\nProblemen worden opgelost\nJe wordt fijn geholpen

van der Schee
10
8
6
8

k de lange
10
10
8
9,3

Kalsbeek
2
4
8
4,7

Onze matrassen zijn onder garantie vervangen. De oude dealer waar wij de matrassen hadden gekocht bestaat niet meer. Wij zijn bekend met Oostland ivm de andere aankopen welke wij al bij hun hadden gedaan. Vandaar dat wij bij hun terecht zijn gekomen. Oostland wou geen voortouw nemen in het onderzoeken van de garantieafhandeling. Men dacht dat wij max 10% terug zouden krijgen van het oorspronkelijke aankoop bedrag. Zij adviseerden ons om zelf de gehele garantie afhandeling op te pakken. Dit is uit hun zakelijk oogpunt ook te begrijpen, omdat voor hun niet duidelijk was wie de kosten moest dragen.\nHet lijkt ons ook zinvol dat Mline alle dealers beter inlicht over de garantie afhandeling van de oude matrassen zodat ook dit punt super is geregeld. Voor de rest zijn wij zeer tevreden over de afhandeling en de matrassen.

Broertjes
8
8
8
8

Oude matras was niet goed meer