• Jouw winkelmandje is leeg

Reviews Beter Bed Amsterdam

8,4 Service
8,2 Advies
7,9 Winkelpresentatie
8,2 Totaal
Gemiddelde uit 207 Reviews
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prima en netjes geholpen

8
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Goed geholpen

A Doets
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prima geholpen bij BB in Cruquius. Alle tijd genomen. Goede koffie! Vriendelijke verkoper.

J.A.M. van Stijn
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Duidelijke communicatie, en geen ongemakkelijke druk om te beslissen

10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Geholpen door Mark die verdiend echt een tien de andere werknemer veel minder sociaal en behulpzaam

8
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Specifieke vermelding van de bezorger die na een fout (matras zat niet in de bus toen de bezorger voor me stond) met veel moeite de matras getraceerd heeft en nog dezelfde dag alsnog bezorgd heeft.

Arne Visser
5
Service
5
Advies
5
Winkelpresentatie
5
Totaal

Zie de beoordeling van het eerste matras

Jan Mollema
5
Service
5
Advies
5
Winkelpresentatie
5
Totaal

Geen informatie over gebruik b.v. Omkeren en onderhoud

Jan Mollema
2
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
1,3
Totaal

Verkoper war geïrriteerd dat ik er voor de 2 e keer was, verkeerde kussen mee gekregen, en ging dus terug. Deed moeilijk, en toen opeens kwam hij terug met een kussen , niet in de verpakking en gooide die naar mij toe…. Ben uit frustratie maar weggelopen, maar nu blijkt dat ik gewoon een showroom model heb. Mijn bon heeft hij ook achtergehouden, nu heb ik geen bon meer.

Sandra Koek Veloso
10
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Zeer vriendelijk en proffesioneel personeel.

Ruud Kemner
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima personeel het blijft moeilijk om er zo even op te liggen.

p.a. valk
1
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
1
Totaal

Verder staan er geen prijzen bij de matrassen. Na even rommelen op een rekenmachine komt er een prijs te voorschijn. Oh maar u krijgt nog korting bla bla Ik denk dat ik veel te veel heb betaald Het is niet transparant. Wij waren te goed gelovig en zijn geen mensen die afdingen. We zijn niet assertief en zijn in dit soort winkels een makkelijke prooi

1
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
1
Totaal

Vervelend vind ik nu dat de matrassen geen prijs hebben in de winkel. Er werd op een rekenmachine gedrukt en opeens kwam er een prijs te voorschijn. We konden zoveel korting krijgen en later nog meer. Uiteindelijk denk ik dat we veel te veel hebben betaald Maar ja dat heb je als te goed van vertrouwen ben en nietveen type onaf te dingen Het is niet transparant.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

De verkoper was erg vriendelijk en gaf goed advies

Stefan De Boer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Mooie en rustige winkel met goed advies en een ruim aanbod.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede service met veel aanbod aan verschillende merken en advies op basis van voorkeur en budget.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Wij zijn heelverg tevreden.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede service, zonder meer!

Liesbeth van der Schaar
7
Service
6
Advies
5
Winkelpresentatie
6
Totaal

Service en advies wel redelijk, alleen als je met een klacht komt heb ik wat minder vriendelijke ervaring, althans in het filiaal waar ik was. Er was 1 vriendelijke man die mij wel behoorlijk te woord stond. De winkel presentatie vond ik matig, stond een beetje achteraan

José Hubert Strijbos
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed geholpen, neemt ruim de tijd, legt geen druk. goed ADVIES.

Franklin Hondius
8
Service
6
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

We kregen de ruimte om rustig te proefliggen. Echt advies kregen we niet omdat het zo'n persoonlijke afweging is. Daar mengde de adviseur zich niet in. We kozen uiteindelijk de M-Line matrassen. Verkoper natuurlijk blij; twee dure matrassen. We willen misschien gebruik maken van de 100 dagen omwissel garantie. Daar 60 euro voor betalen slaat natuurlijk nergens op; dat zou de gewone service moeten zijn in dit segment matrassen.

jan-willem dienske
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

We waren goed voorbereid, dus het advies was meer een bevestiging dan echt nodig. Vriendelijke service en hij wist zeker waar hij het over had.

Mirthe Verhagen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Erg prettige en deskundige service in alle opzichten voel je dat je een gewaardeerde klant bent.

Loek Jehee
9
Service
6
Advies
9
Winkelpresentatie
8
Totaal

Er werd ons niets verteld over de speciale Mlijn-matrashoezen en over het verschuiven van de matrassen tijdens gebruik. Na een klacht erover wordt nu op 11 april as kosteloos een Twin cover geleverd en aangebracht. Ik hoop ook dat daarmee het verschil verminderd. Mvg A. Schildmeijer

Arthur Louis Schildmeijer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

we zijn prima ingelicht over de matrassen,service bedden prima,maar van het ledikant is erg slecht,maar dit heeft niets met het matras te maken!!

A. Woud
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed leuk personeel goed geholpen

J. Schildwacht
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn tevreden over het advies en de service in de winkel

Y.O. Ho
8
Service
4
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Goede service, alle vragen werden steeds goed en prettig beantwoord.

M. Raat
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

We kregen een goed advies en goede service van Dhr Erich bij beter bed op de Anthony Fokkerweg In Amsterdam

Keijser
10
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

afspraak gemaakt om 10.00 uur maar stond genoteerd om 12.00 waardoor een ander voor ons was.

R.mulder
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

goede service vriendelijk persneel

C. Kessels
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima advies gekregen.

Nancy de weger
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

weet nog niet

Yvonne van der Doelen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Hele goede service

Maartje stabel
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Demostratie bij fisioterapeut

M.J.H. van Stijn van Veen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Op de 50+ beurs gekocht

Rijnbrand
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goed geholpen

Jansen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Tevreden met matras

Hoelas
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

goede verkoopster

saskia thomas
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Villa Arena faciliteert vergelij

van Leeuwen
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Heel fijn geholpen en goed geadviseerd.

Angelique van Luijn
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Matras heeft een heerlijk ligcomfort. Vormt om het lichaam wat een comfortabel gevoel geeft. Enigste minpuntje is dat ik het \'s nachts nogal warm heb.

Calvin Wan
10
Service
8
Advies
4
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

prima geholpen, winkelpresentatie matig

B LOKHOFF
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

leuke verkoopster Lydia, heeft ons prima geholpen

Anoek Hovestad
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

goed geholpen

W. Martijn
6
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Zeer tevreden of de kwaliteit van het matras, echt minder tevreden met de service van de medewerkers van Beter Bed. Het matras zelf maakt het gelukkig goed.

Stephanie Mossanne
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

de aflevering van het product heeft de nodige problemen en irritatie gehad. 2x niet op afgesproken dag afgeleverd.

laarhoven
10
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Over het m line is ons goed iinformatie gegeven. Slaapt Uitstekend .

Nohar
10
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Prima advies.

M. Woodland
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

vriendelijk en duidelijk bekend met het produkt

LOUIS
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Rugklachten en verouderd en kort bed

A.c. Wind
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed en vakkundig

D.A. Thjong
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede service van Beter Bed, vriendelijke mensen en we mochten uitgebreid onze gang gaan.

Kris Marnette
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

persoonlijk advies en mogelijkheid tot omruilen.

P. Henry
8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Oude matrassen

Put
6
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Na door topverkoper Hr. Rinaldi perfect te zijn geholpen, liet de afhandeling van de order te wensen over, de fout is overigens prima hersteld.

Steenvoorden
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goed geholpen

Sebastiaan Destellirer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Oude matrassen, nu beter slaapcomfort

Schaap
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

In de winkel vond ik dit matras het prettigst liggen

Katrien van Haaster
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

had al mline kussen

A.Borghols
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Had al hiervoor mline 3

A.Borghols
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

bereikbaarheid

A.P.Vorst
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Nav aankoop matras

Aleida Geel-Mulder
10
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
8
Totaal

grote rug en nekklachten vroegen om een goed matras

welschen
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Service was goed, echter mbt de levering verkeerde informatie. Er werd gemeld dat wij konden aangeven dat we de matrassen na 13 uur geleverd willen hebben. Bleek uiteindelijk 9 - 12 uur te zijn geworden. Na gebeld te hebben blijkt dat het opgeven van een voorkeur niet betekent dat het ook in die tijd gebracht wordt. Indien het er door de verkoper bij gezegd wordt, dan kan je er rekening mee houden.

RGJ Bartels
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Tijdens de OS in London 2012 van NOC*NSF de topmatras gekregen tijdens het verblijf aldaar. Na lang zoeken voor een ademend kussen dat naar eigen inzicht aangepast kan worden toch bij MLine uit gekomen.

Joeri Verlinden
10
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
8
Totaal

zeer goed geholpen en goede levering

Emilie Schreuders
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

betere nachtrust

christiane abbenes
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn goed geadviseerd. En zijn erg tevreden.

Koorndijk
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

de verkoper

J.B.Spekman