• Jouw winkelmandje is leeg

Reviews Beter Bed Delft

8,5 Service
8,3 Advies
8,0 Winkelpresentatie
8,3 Totaal
Gemiddelde uit 230 Reviews
5
Service
3
Advies
4
Winkelpresentatie
4
Totaal

Weinig uitleg over de matrassen. Misschien personeel niet deskundig genoeg.

Tiny Beezemer-Steenks
5
Service
1
Advies
1
Winkelpresentatie
2,3
Totaal

Deskundig personeel?

Dick Beezemer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ik heb mijn bestelling veranderd zonder extra kosten. Heel leuk!

Nan Deardorff-McClain
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Handig is het ID bed zodat je makkelijk een keuze kan maken

Nel Halley
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Snel geleverd! En bezorgers waren vriendelijk.

9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Prima hulp gehad bij het kiezen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

De verkoper nam alle tijd en gaf goed advies bij wat wij zochten

Monique van Dijk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

We mochten onze eerste keuze ruilen. Het matras bleek toch te zacht te zijn naar onze smaak. Ook het M line kussen bevalt prima

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

niets meer aan toe te voegen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

geen klachten. professioneel geholpen

Rudi Braam
8
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Moeilijk om een kussen te kiezen in zo korte tijd

9
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Klantvriendelijk personeel.

M.H. van der Linden
9
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9
Totaal

Overzichtelijke winkel.

J van der Linden
10
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Men had de mogelijkheid van het verschuiven van de matrassen kunnen melden

7
Service
6
Advies
9
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Advies: Personeel geeft aan niet te kunnen bellen met hoofdkatoor bij problemen.

M Vermeulen
5
Service
5
Advies
9
Winkelpresentatie
6,3
Totaal

had moeten weten dat dit kussen alleen maar prettig ligt op een M line matras , en me dit kussen ook op een ander matras moeten laten proberen , nu heb ik een duur kussen waar ik geen gebruik van maak, ik zou graag een M line matras willen maar dat is financieel geen optie maar ze liggen fantastisch toen ik in de winkel was, daar kan niks aan tippen , en waarschijnlijk is dit kussen dan ook geen gewoon een 10 plus maar maak ze groter zodat mensen met nek klachten ook op het kussen kunnen steunen

Corina Toet
8
Service
7
Advies
8
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

Verkoper had niet veel ervaring. Ik moest zelf veel vragen stellen, hij vertelde niets uit zichzelf.

8
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Prima dealer, heeft verstand van zaken. Betreffende verkoopster was wel invalster uit het filiaal Naaldwijk

8
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Helder verhaal over de eigenschappen van de diverse matras.

JP de Lange
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

op alle matrassen soorten kunnen liggen/ uitproberen. Waardoor het kiezen makkelijk gaat.

10
Service
5
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Eerst een veel te hard matras gekozen van Tempur. Gelukkig na 6 weken (met veel pijn doorstaan) om kunnen ruilen voor M-line soft. Zo blij mee!! Met mijn fibromyalgie veel beter voor mijn lichaam maar had m liever gelijk aangeboden gehad. Zeiden gelijk dat Tempur t beste was maar ik kon hier niet op liggen zo hard. Maar alles goed gekomen dus verder topservice.

Brigitte van Delft
4
Service
5
Advies
6
Winkelpresentatie
5
Totaal

Te plichtmatig en geen advies op maat. Want iedere klant is anders wat betreft toenadering!

Jan de Nooy
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Vlot en vakkundig geholpen.

6
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

Belachelijk dat het kussen niet meteen meegenomen kon worden

Marco Maaskant
10
Service
7
Advies
8
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Eerste kussen van mline wat ik daar gekocht had was te hoog, tweede kussen is heerlijk.

9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

goed geholpen

9
Service
9
Advies
2
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Goed advies en er was voldoende keuze. Proefliggen was ook mogelijk waardoor we een goede keuze konden maken.

Liesbeth Suijkerbuijk
9
Service
3
Advies
8
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Prima advies en mogelijkheden om proef te liggen.

Liesbeth Suijkerbuijk
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede informatie verschaft. Fijn even te kunnen "proef liggen" en daardoor beter te kunnen kiezen.

Marlies Bruggemans
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer deskundige zaak op het gebied van slaapproducten! Ook zeer klantvriendelijk en servicegericht!

8
Service
9
Advies
7
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed advies om dit merk te kiezen ipv een ander (tempur) wat we op het oog hadden.

Martin van den Berg
1
Service
3
Advies
3
Winkelpresentatie
2,3
Totaal

Heb een bed en twee matrassen gekocht bij Beter Bed in Delft. Die mevrouw in de winkel heeft ons geholpen met het uitzoeken welk matras voor ons het beste was. Bed gekocht en €4000,- afgerekend en binnen 2 weken bezorgt en gemonteerd. Een week geslapen nummer 5 perfect nummer 6 niet zo best , rugklachten en waarschijnlijk door te weinig nacht rust een epileptische aanval. Naar de winkel gegaan en het juiste matras als nog uitgezocht nummer 8. Het duurde al 4 dagen voordat ze ons belde om te zeggen wat het extra ging kosten, was geen probleem voor ons het gaat om lekker slapen. We zouden een mail krijgen wanneer het matras geleverd zou worden , en na ongeveer 2 weken wachten op de mail heb ik gebeld met de winkel. Toen hebben we een mail gehad en daar in stond dat we 2 maanden moesten wachten op het matras omdat Beter Bed het heel druk had ik de corona tijd (in heb het bed gekocht in de corona tijd en dat stond er binnen twee weken.) Heb weer naar de winkel gebeld en die mevrouw kon ons niet helpen, we rijden met 80 vrachtwagens en die zitten vol en niet in de buurt, en na doorvragen waarom heeft ze de verbinding verbroken. Wij kunnen nu niets doen dat wachten ik hoop dat MLine wat kan betekenen voor ons ook ivm de gezondheid van de gene die er op moet liggen want die legt nu niet op een MLine maar op een oud matras. Maar begrijp wel dat ik ook nooit meer iets ga kopen bij Beter Bed. Ze willen wel snel geld verdienen maar als er dan een probleem is dan is beter bed niet thuis , geen service vanuit Beter Bed , en geen goede reclame voor Mline. Beter Bed doet MLine schade aan. P.s. : Ik hoop dat MLine wat voor ons kan doen we moeten nu nog wachten tot eind Augustus. Met vriendelijke groet R. Kerkhoven.

R Kerkhoven
10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

De dame die ons heeft geholpen (Petra heet ze bij beter bed in Delft ) Heeft echt super goed adviezen gegeven aan ons , en super vriendelijk

Romke Kolthof
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

super goed geholpen maar dat wist ik al koop daar al mijn "bed" spullen

Tonia Turkenburg
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Fantastisch geholpen door verkoopster Edina

Geuko
1
Service
1
Advies
4
Winkelpresentatie
2
Totaal

In de winkel op zich prima geholpen maar toen ik hem gekocht had was de service weg!! En als ik de test achteraf op de site van mline doe kom ik op een heel ander matras uit dus vraag ik me nu af of ik wel het juiste advies heb gekregen en of de verkoper er wel voldoende verstand van had, maar toto nu toe ligt hij prima dus Meerdere leverings afspraken werden niet nagekomen maar wel vrije dagen genomen dus ik koop daar niks meer in die baggerzaak.

Tim van der Velden
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Bij de winkel is de verkoper erg goed en rustig weet waar hij het over heeft.

Kees Verschoor
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede uitleg, alle tijd, en zeer vriendelijk geholpen.

Marieke van de Hulst
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede uitleg en service, 10 jaar geleden ook daar onze 1e M-Line gekocht

L. Rijkers
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Matrassen gaan we nog uittesten

Anoeska Duijvestijn Van Ruijven
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

matras gaan we nu pas uittesten

WCM Duijvestijn
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima tot nu.

FWM van Luit
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Vriendelijk geholpen door medewerker.

Diana Bostdorp
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima geholpen

E.J. Bos
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

advies in winkel goed levering niet volgens afspraak en de gewenste tijd

johndriessen
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Correct behandeld, advies gegeven

M. Maat
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Erg prettig geholpen

B. Kok-Coers
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

prima service

PW van Solm
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Supernetjes geholpen en winkelmedewerker was erg aardig.

Monica Hoogendam
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ik werd door de verkoper dhr. J v.d. Spuy goed geholpen met het maken van mijn keuze. Hij vroeg waar ik naar opzoek was en liet toen meerdere bedden zien in die klasse, uiteindelijk ben ik voor dit matras gegaan.

Esther Zandvliet
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

goed geholpen

Van den Beukel
8
Service
4
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Goed advies

Victor Hoya Martinez
8
Service
4
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Goede ervaring

Petra Hoya Martinez
8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Nog niet echt op geslapen. Beoordeling over veertien dagen.

J. van de Griend
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Na 1 week gebruik prima

Y.Hoogendoorn
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

er is goed advies gegeven

J.M.M. de Vreede
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Vakkundig en klantvriendelijk

van der Meer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Uitstekend en kundig advies

van der Meer
10
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

goed advies van verkoopster

T.H. Gelderblom
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

prima service en prima bodem

W.J. Kooman
2
Service
2
Advies
2
Winkelpresentatie
2
Totaal

Zeer slechte service vanuit beter bed. Productie fouten geleverd waarvan de fout onterecht bij ons gelegd is door beter bed

Rik van den heuvel
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

helemaal goed

D. Stalman
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima geholpen en afgeleverd

P Hoogendijk
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ik ben tevreden met de matrassen. Mijn vraag is alleen waarom ik niet mijn lattenbodem kan registeren het is een: bossflex 600 de luxe el 080X210 Antraciet + Geel motor limoss netvrij type: BET05510 (2 bodems)

Alina
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Verkopers zeer klantvriendelijk, spontaan en hulpvaardig

P. Van kampen
10
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

M line was super, maar het was ook wel de enige keuze. Maar het advies was zeer goed, en tevens ook zeer commercieel gericht op M line....

Thomas Kern
10
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

goed advies

Nobe;
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer goed en uitgebreid te woord gestaan om tot een juiste keuze voor ye kiezen matras en bed te komen.

H. Blok
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Fantastisch kussen, zacht met de juiste hardheid. Obv advies verkoopadviseur gekocht en maakt verwachtingen waar.

Bruinsma
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

M.J. Dijcks
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Wij hebben Mline 5 En Mline 6 gekocht krijg dit niet geplaatst in de vragen

NL
8
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

De levering duurde heel lang (meer dan een maand).

Aline Baggio
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Goed advies

S.P.A de Kok
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

tot nu toe geen klachten

A.Berloth
10
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Zeer goed geholpen in de winkel. De matrassen wel omgedraaid afgeleverd

Bianca Jongejan
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Aflevering was voorbeeldig, keurige chauffeurs

Wagenaar
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We hadden in eerste instantie ook MLine inlegbodems besteld. Deze bleken echter niet meer leverbaar. Moesten toen omschakelen naar andere bodems.

Kleijwegt
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

goed advies gekregen

Houweling
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer goed advies/geholpen

J. Bravenboer
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Mooie overzichtelijke winkel. Goed advies.

I.Janse - Quaak
10
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Ongezellig winkel maar zeer goede verkoper

P.Hammer
6
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

De service v.d. dealer was perfect. De service van de klantenservice van Beter Bed was zeer slecht. De levering is 2 keer op het laatst uitgesteld en het zou 12 dagen duren voordat wij 2 leenmatrassen zouden krijgen. Toen ben ik naar de dealer gegaan en kon gelijk een leenmatras meenemen.

de Bloois
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Ligt lekker

C.E.P. Bloos
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed geholpen bij maken van de keuze.

D. Arkema
8
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8
Totaal

Ik heb een wiplash en al jaren op zoek naar een goed kussen. Op advies nu een Mline Athletic Pillow aangeschaft.

Annemieke Duijvestijn-Oranje
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Nekklachten

Nadia Rodriguez Erena
8
Service
8
Advies
4
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

er was een verbouwing bezig, dus niet representatief t.o.v. normale situatie (denk ik..)

Marco Wanders
10
Service
10
Advies
4
Winkelpresentatie
8
Totaal

Had nieuwe matrassen nodig. Of begrijp ik deze vraag verkeerd Winkel werd verbouwd vandaar lage toekenning winkelpresentatie

L.van Rijn
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

prima geholpen

N.C. Lamens
10
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

De Mline collectie stond een beetje achteraf in een hoek.

Kitty Koppe
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Bij de winkel werden we zeer goed geholpen. De communicatie met leverancier, klantenservice van beter bed en hoofdkantoor van Beter Bed was echter zeer zeer slecht. De levertijd was veel te lang bovendien.

Saskia Dekker-Dorresteijn
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

nette winkel

P. Lejewaan
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Na uitgebreid matrassen te hebben getest, met daarbij de nodige info over kwaliteit en materiaal, waaruit matrassen bestaan, kwamen wij uiteindelijk uit op de Mline Slowmotion 5. Wij werden niet door de verkoper naar een bepaald merk verwezen, maar dit matras had puur met comfort te maken en daarbij kregen wij de nodige adviezen. Compliment voor de verkoper van Beter Bed.

Sosef
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

we hadden ,eerder goede ervaringen met het merk

BM de Roos
8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Hadden nieuw matras nodig.

Terence theijn
8
Service
8
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Last van Nekhernia

wijsman
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

was echt aan een nieuw bed toe en had wat last van me nek van het oude kussen en ik hoop dat deze dit kussen dit laat verdwijnen

patrick barends
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Oude matrassen waren 12 jaar oud

A. Mayringer
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Alles prima en vriendelijk!!

F.H.J. Geers
2
Service
2
Advies
2
Winkelpresentatie
2
Totaal

Een waar moet dat registeren van het product dan precies plaatsvinden. Site blinkt uit door duidelijkheid !!!!

W.H. van der heul
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Heel goed geholpen en geadviseerd

E.R.Prins
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn vriendelijk geholpen en hebben goede uitleg gekregen