• Jouw winkelmandje is leeg

Reviews Beter Bed Woerden

8,4 Service
8,1 Advies
8,1 Winkelpresentatie
8,2 Totaal
Gemiddelde uit 163 Reviews
7
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Belooft bij verkoop dat er 2 houders voor de afstandsbediening bijzaten. Niet aanwezig en in winkel konden ze ons ook niet verder helpen. 1 ijzeren houder er bij gezocht uit de voorraad kast. Functioneert ook niet. Jammer

Jan Kooijman
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed en vriendelijk geholpen. Nam alle tijd voor ons!

Albert Hendriksma
9
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Duidelijke uitleg , snelle levering uit voorraad

Brian Amesz
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Prima winkel, met veel keuze in matrassen.

Floris Brouwer
8
Service
5
Advies
7
Winkelpresentatie
6,7
Totaal

Bij ons eerste bezoek gaven we aan op\zoek te zijn naar een goede topdek waarbij de prijs er minder toe zou doen. De verkoper probeerde ons een eigen huismerk te verkopen die aanzienlijk goedkoper was. E r was ook iemand op zoek naar een M-Line topdek en bleek dat die veel beter van kwaliteit was. De volgende dag weer teruggegaan en werden geholpen door een mevrouw die veel klantvriendelijker was en heeft ons prima geholpen. De verkoper van de dag daarvoor troffen we niet meer aan.

8
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Vriendelijk en goed inhoudelijk geholpen in de winkel in Woerden

8
Service
8
Advies
7
Winkelpresentatie
7,7
Totaal

De verkoper heeft mij vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. De lift in de winkel is wel lastig om in te komen met de scootmobiel omdat de deur gelijk weer dicht gaat.

8
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Begeleiding naar leveren niet geweldig

Gerrit Heinhuis
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Heel goed geholpen en goed advies.

PGA Broekhuizen
10
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Goed advies gekregen

10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

Goed advies gekregen

6
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

De aflevering van de matrassen verliep erg gehaast en daarom service een 6. De snelle levering was zeker wel een pluspunt. Advies door een ervaren verkoopster was prima voor ons. Nam de tijd en sprak uit ervaring. Winkelpresentatie, overzichtelijk en veel mogelijkheden om matrassen uit te proberen.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Goed geholpen door de verkoper. Duurde alleen wel even voordat ik aan de beurt was. Weinig personeel. Ik vond het erg moeilijk om de knoop door te hakken ( ivm de prijs van dit matras) maar ik kreeg alle ruimte om er even rustig over na te denken.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima geholpen..goed meegedacht.

10
Service
10
Advies
9
Winkelpresentatie
9,7
Totaal

2e Mline matras bij dezelfde winkel gekocht. De verkoper heeft mij de matrassen van verschillende prijsklasse laten proberen, nam hiervoor ook de tijd en gaf goed advies. Mline is natuurlijk niet de goedkoopste, maar de verkoper gaf mij ruim de tijd om erover na te denken en ik had zeker niet het gevoel dat hij de koop erdoor wilde drukken. Ik slaap weer heerlijk op de nieuwe Mline.

Ronald de Ruiter
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Fijne verkoper; goede levering.

C Vermeend
10
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Zag er netjes uit en leuk geholpen, al minste ik wel bepaalde kennis.

10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goed maar op ons bed ligt het toch wat te hard

Hendrie Helsloot
7
Service
4
Advies
7
Winkelpresentatie
6
Totaal

Wordt meegedacht naar oplossingen. De kennis zou verhoogd kunnen worden voor een passender advies.

Joy Damen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

duidelijk advies alle tijd goede uitleg bij vragen

Anneke van de Schraaf
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goed advies, maar men kon mij niet uitleggen waarom moesten betalen voor het meenemen van de oude matrassen, terwijl we ook een verwijderingsbijdrage moesten betalen, toch vreemd

9
Service
7
Advies
9
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Na wensen kenbaar gemaakt te hebben diverse matrassen geprobeerd. De leverdatum wordt bij bestelling al bepaald en enkele dagen voor de tijd wordt tijdsindicatie gegeven. Prima verlopen. Oude matras snel naar Milieustraat gebracht.

9
Service
9
Advies
10
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Goede uitleg van het product gehad, tevens was er geluisterd naar ons voor de keuze

10
Service
10
Advies
5
Winkelpresentatie
8,3
Totaal

Sommige werknemers niet erg klantvriendelijk.

8
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Ziet er netjes uit

R JONKER
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Ondanks corona prima geholpen.

Fam de Kruif
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Alle tijd genomen voor advies en het maken van een keuze.

8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Niets op aan te merken.

Joke Folkerts
9
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9
Totaal

Prettig geholpen. Alle tijd genomen.

9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

Goede antwoorden op vragen. Tot nu toe geen enkel afwijking kunnen constateren van het verkoopgesprek

7
Service
2
Advies
8
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

Bij aankoop is er geen advies gegeven, omdat ik eigenlijk al aangaf wat ik graag wilde. De bon werd direct gemaakt (wat voor ons prima was) er niet doorgevraagd naar de reden van de keuze of een advies gegeven op maat van ons lichaam. Voor de omruilgarantie was ik wat te laat en ben ik toch geholpen, dus dat was prettig. Echter kan de Customer journey hier toch wel een stuk verbeteren. Ik heb eerst gebeld waarbij de medewerker aangaf een dossier aan te maken en hiermee kon ik naar de winkel voor de ruiling. De dame in de winkel heeft een nieuw dossier aangemaakt, omdat de reeds gemaakte niet aangepast kon worden. Ik hoef bij aflevering pas te betalen, dus ik begrijp nog steeds niet waarom ik anderhalf uur kwijt moest zijn met naar de winkel rijden/ wachten tot het nieuwe dossier weer was aangemaakt. Ik zou adviseren dit in het vervolg telefonisch af te handelen als iemand belt. Dat is een stuk beter voor de klantervaring. Daarnaast was mijn ervaring in beter bed Utrecht zeer negatief. Ik ben daar heel onbeschoft behandeld. Ik wilde een kussen terugbrengen wat niet kon. Maar de dame bij de entree bracht dit op zo’n manier dat dit verre van klantvriendelijk was.

Jorin
6
Service
1
Advies
7
Winkelpresentatie
4,7
Totaal

De dame in kwestie heeft ons niet goed geadviseerd. Wellicht alleen bezig met haar eigen provisie? Beide matrassen zijn niet naar tevredenheid op dit moment. Wellicht dat ze nog in moeten gaan liggen, maar voorlopig al 5 weken last van mijn rug en schouders. Mijns inziens had de dame beter moeten kijken en adviseren welke matrassen we hadden moeten nemen.

1
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
5,7
Totaal

Goede vriendelijke service

Arjan Hogendoorn
7
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7
Totaal

De verkoop ging wat snel....

Marion Van der Veen
9
Service
9
Advies
9
Winkelpresentatie
9
Totaal

prima zaak, goed geholpen, verkoopster nam de tijd en wist alles goed uit te leggen

Henny Kohler
9
Service
8
Advies
9
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Zeer vriendelijk geholpen de verkoopster heeft een goed advies gegeven voor ons super

Miranda Wassing
9
Service
9
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

prima geholpen, vriendelijk personeel

Arja Smallenbroek-Slinger
9
Service
7
Advies
5
Winkelpresentatie
7
Totaal

Het filmpje in de showroom geeft als doelgroep topsporters De verkoopster adviseert dit matras bij flinke rugklachten Matcht niet echt met elkaar

Karen Smids
8
Service
7
Advies
7
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Pas bij tweede bezoek , over twijfel aan de 6 inruilen voor zachtere meer voorlichting gekregen over verschil tussen 3,4 5 en 6

André Vrolijk
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Prima, iets meer kennis van het product was welkom geweest. Was er zelf al bekend mee

Michiel Sloos
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

fijn dat we omruilgarantie hebben voor 100 dagen, nieuw matras is altijd even wennen

Vree
8
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Great, friendly service.

Jason Parsons
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

uitstekend behandeld

J.A.M. Mink
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

alles goed geregeld

H. Kemp
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Super verkoopster is Ina

Lisanne van Rooijen
6
Service
4
Advies
6
Winkelpresentatie
5,3
Totaal

Prima winkel.

Smit
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Heel goed geholpen!

W.J.M. van Ballegooij
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Wij zijn prima geholpen en geadviseerd. Hebben ook 2 stuks M-line matrassen gekocht welke nog geleverd worden.

W.J.M. van Ballegooij
4
Service
6
Advies
4
Winkelpresentatie
4,7
Totaal

We wisten eigenlijk al welke we wilden hebben. Bij een andere slaapwinkel eerst gekeken. Bij beter bed stond een erg gladde verkoper maar een goede deal gemaakt dus dat werd de leverancier. Niet omwille van Beter Bed.

Fam. C.M.E. Lekx
6
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
6
Totaal

Vandaag pas geleverd. Kan nog niets zeggen over service.

S. Benschop
10
Service
10
Advies
8
Winkelpresentatie
9,3
Totaal

Super leuk geholpen en de chaufeurs bij aflevering gaven super service dikke 10

Oskam
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Prima geholpen

E.H.
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

slaapt prima

J.zuidam
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Zeer tevreden.

Winters.
8
Service
8
Advies
10
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

gord maar info dat het koudschuim van M-line niet beiinvloed wordt door buitentemp lijkt niet te kloppen en kan mogelijk met de keuze een probleem op gaan leveren mbt schouderklachten

A Blom
10
Service
10
Advies
6
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

Zeer goed geholpen door Ina Jongeling.

Mandy Kuijf
8
Service
6
Advies
8
Winkelpresentatie
7,3
Totaal

Prima professionele service bij aanschaf

Van Mastwijk, Marja
6
Service
4
Advies
8
Winkelpresentatie
6
Totaal

Ondoorzichtige garantie. Er wordt gezegd 10 jaar garantie, maar achteraf blijkt dat je dat alleen krijgt als je binnen een bepaalde termijn registreert. Niemand wijst je hierop, je moet het zelf ontdekken. En het is niet duidelijk op de website te vinden.

B.F. Verhoef
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

in de winkel werd ruim tijd genomen voor uitleg en er was goede mogelijkheid om alle uitvoeringen te proberen en te vergelijken

R.de Ruiter
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

De mevrouw heeft mij goed geholpen en goed advies gegeven over de keuze.

Suzanne van Voskuilen
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede uitleg en ruim de tijd en aandacht genomen.

Pieter Buijs
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

Gekocht naar aanleiding van rugklachten

Wim
8
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8
Totaal

We zijn fijn geholpen

N.M Strubbe
2
Service
6
Advies
6
Winkelpresentatie
4,7
Totaal

De bestelling leek goed in de winkel, maar toen bleek dat de lattenbodem vervangen was door een nieuw model wat vele malen lelijker en slechter was. De installatie liet beschadegingen achter en de bijgeleverde molton paste niet om de MLINE matrassen.

Bram Neijt
10
Service
10
Advies
10
Winkelpresentatie
10
Totaal

Goede informatie van vrienden en in de winkel

EHM van Zaanen
6
Service
6
Advies
4
Winkelpresentatie
5,3
Totaal

heb zelf ook een Mline

J v OPijnen
10
Service
8
Advies
8
Winkelpresentatie
8,7
Totaal

ik heb altijd een goed kussen nodig voor mijn nek, ik heb versleten nekwerfels

Gert Eindhoven