Jouw winkelmandje is leeg
Jouw winkelmandje is leeg
10 december 2025 - M line heeft een belangrijke stap gezet in de ontwikkeling van het merk met de introductie van M line Prestige: een nieuwe collectie die luxe comfort, diepe ontspanning en technologische innovatie samenbrengt. De lancering markeert een nieuwe fase waarin M line zijn sterke positie in de topsport verbreedt naar een bredere groep mensen die dagelijks topprestaties levert. De presentatie vond op 4 december plaats in de eerste M line Brand Store, waar ambassadeur Epke Zonderland de winkel opende en genodigden de vernieuwde merkbeleving konden ervaren.
Inzichten uit topsport vertaald naar het dagelijks levenJarenlange samenwerking met topsporters en partners als de KNVB, Visma | Lease a Bike en NOC*NSF laten zien hoe groot de impact van goede slaap is op scherpte, kracht en uithoudingsvermogen. Die inzichten vertaalt M line nu nadrukkelijk naar het dagelijks leven, waar prestaties net zo goed geleverd worden in de keuken, de boardroom, de operatiekamer of midden in een druk gezinsleven.
De ultieme slaapbelevingM line Prestige is ontwikkeld als een volledig nieuw slaapconcept waarbij alle onderdelen naadloos op elkaar aansluiten. De ambitie was helder: het hoogste niveau van slaapcomfort bereikbaar maken, door de beste materialen, technieken en wetenschap te combineren. ”En dat is gelukt”, stelt een trotse Thijs Nootenboom, verantwoordelijk voor M line. “M line Prestige is een uniek slaapconcept waar ultiem zacht comfort en diepe ondersteuning zorgen voor optimale ontspanning en herstel.”
Epke Zonderland versterkt de verbinding tussen sport, gezondheid en slaapTijdens de lancering werd Epke Zonderland opnieuw gepresenteerd als M line Prestige ambassadeur. Hij werkt al ruim tien jaar met M line samen: eerst tijdens zijn topsportcarrière en nu opnieuw als arts. Zijn ervaring legt de nadruk op het belang van herstel. “Als topsporter en arts heb ik ervaren dat herstel minstens zo belangrijk is als het leveren van inspanning. Dit begint bij een goede nachtrust en vormt de basis voor fysieke en mentale topprestaties”, aldus Epke Zonderland.
Nieuwe Brand Store draait om beleving, advies en inspiratieDe eerste M line Brand Store is ontworpen als een moderne slaapstudio waar bezoekers de volledige Prestige- en Performance collecties kunnen ervaren. Slaapexperts begeleiden bezoekers bij de M line Experience, een persoonlijk adviestraject dat inzicht geeft in wat het lichaam nodig heeft voor optimale nachtrust. De Brand Store wordt daarnaast een plek voor workshops, ontspanningssessies en inspirerende events.

Campagne toont hoe slaap de basis vormt voor topprestatiesParallel aan de productlancering en opening van de eerste M line Brand Store introduceert M line een nieuwe campagne die drie personen volgt die midden in de ‘arena van het leven’ staan: een chef-kok, een zakenvrouw en een marathonloopster. De campagne laat zien hoe slaap bepalend is voor scherpte, kracht en veerkracht; precies de elementen die nodig zijn om elke dag op niveau te presteren. Met als payoff: ‘Get ready for greatness’.
Over M lineM line is sinds september 2001 een prominente aanbieder van slaapsystemen met 200 verkooppunten in Nederland en België.
De Europese slaapmarkt wordt bediend via beddenspeciaalzaken, onze eigen Brand Store en webshop. Meer dan 300 topsporters en ambassadeurs slapen op M line. Alle M line producten worden met de grootste zorg gemaakt en zijn aan de hand van de nieuwste innovaties samengesteld. Bij M line geloven we dat slaap niet alleen een herstelmoment is, maar een state of mind die je helpt je volle potentieel te benutten. We bouwen aan een merk dat niet alleen over slapen gaat, maar over energie, groei en prestaties.