Beter Bed Amsterdam Reviews
Verkoper war geïrriteerd dat ik er voor de 2 e keer was, verkeerde kussen mee gekregen, en ging dus terug. Deed moeilijk, en toen opeens kwam hij terug met een kussen , niet in de verpakking en gooide die naar mij toe…. Ben uit frustratie maar weggelopen, maar nu blijkt dat ik gewoon een showroom model heb. Mijn bon heeft hij ook achtergehouden, nu heb ik geen bon meer.
Zeer vriendelijk en proffesioneel personeel.
Prima personeel het blijft moeilijk om er zo even op te liggen.
Verder staan er geen prijzen bij de matrassen. Na even rommelen op een rekenmachine komt er een prijs te voorschijn. Oh maar u krijgt nog korting bla bla Ik denk dat ik veel te veel heb betaald Het is niet transparant. Wij waren te goed gelovig en zijn geen mensen die afdingen. We zijn niet assertief en zijn in dit soort winkels een makkelijke prooi
Vervelend vind ik nu dat de matrassen geen prijs hebben in de winkel. Er werd op een rekenmachine gedrukt en opeens kwam er een prijs te voorschijn. We konden zoveel korting krijgen en later nog meer. Uiteindelijk denk ik dat we veel te veel hebben betaald Maar ja dat heb je als te goed van vertrouwen ben en nietveen type onaf te dingen Het is niet transparant.
De verkoper was erg vriendelijk en gaf goed advies
Mooie en rustige winkel met goed advies en een ruim aanbod.
Goede service met veel aanbod aan verschillende merken en advies op basis van voorkeur en budget.
Wij zijn heelverg tevreden.
Goede service, zonder meer!
Service en advies wel redelijk, alleen als je met een klacht komt heb ik wat minder vriendelijke ervaring, althans in het filiaal waar ik was. Er was 1 vriendelijke man die mij wel behoorlijk te woord stond. De winkel presentatie vond ik matig, stond een beetje achteraan
Goed geholpen, neemt ruim de tijd, legt geen druk. goed ADVIES.
We kregen de ruimte om rustig te proefliggen. Echt advies kregen we niet omdat het zo'n persoonlijke afweging is. Daar mengde de adviseur zich niet in. We kozen uiteindelijk de M-Line matrassen. Verkoper natuurlijk blij; twee dure matrassen. We willen misschien gebruik maken van de 100 dagen omwissel garantie. Daar 60 euro voor betalen slaat natuurlijk nergens op; dat zou de gewone service moeten zijn in dit segment matrassen.
We waren goed voorbereid, dus het advies was meer een bevestiging dan echt nodig. Vriendelijke service en hij wist zeker waar hij het over had.
Erg prettige en deskundige service in alle opzichten voel je dat je een gewaardeerde klant bent.
Er werd ons niets verteld over de speciale Mlijn-matrashoezen en over het verschuiven van de matrassen tijdens gebruik. Na een klacht erover wordt nu op 11 april as kosteloos een Twin cover geleverd en aangebracht. Ik hoop ook dat daarmee het verschil verminderd. Mvg A. Schildmeijer
we zijn prima ingelicht over de matrassen,service bedden prima,maar van het ledikant is erg slecht,maar dit heeft niets met het matras te maken!!
Goed leuk personeel goed geholpen
We zijn tevreden over het advies en de service in de winkel
Goede service, alle vragen werden steeds goed en prettig beantwoord.
We kregen een goed advies en goede service van Dhr Erich bij beter bed op de Anthony Fokkerweg In Amsterdam
afspraak gemaakt om 10.00 uur maar stond genoteerd om 12.00 waardoor een ander voor ons was.
goede service vriendelijk persneel
Prima advies gekregen.
weet nog niet
Hele goede service
Demostratie bij fisioterapeut
Op de 50+ beurs gekocht
Goed geholpen
Tevreden met matras
goede verkoopster
Villa Arena faciliteert vergelij
Heel fijn geholpen en goed geadviseerd.
Matras heeft een heerlijk ligcomfort. Vormt om het lichaam wat een comfortabel gevoel geeft. Enigste minpuntje is dat ik het \'s nachts nogal warm heb.
prima geholpen, winkelpresentatie matig
leuke verkoopster Lydia, heeft ons prima geholpen
goed geholpen
Zeer tevreden of de kwaliteit van het matras, echt minder tevreden met de service van de medewerkers van Beter Bed. Het matras zelf maakt het gelukkig goed.
de aflevering van het product heeft de nodige problemen en irritatie gehad. 2x niet op afgesproken dag afgeleverd.
Over het m line is ons goed iinformatie gegeven. Slaapt Uitstekend .
Prima advies.
vriendelijk en duidelijk bekend met het produkt
Rugklachten en verouderd en kort bed
Goed en vakkundig
Goede service van Beter Bed, vriendelijke mensen en we mochten uitgebreid onze gang gaan.
persoonlijk advies en mogelijkheid tot omruilen.
Oude matrassen
Na door topverkoper Hr. Rinaldi perfect te zijn geholpen, liet de afhandeling van de order te wensen over, de fout is overigens prima hersteld.
Goed geholpen
Oude matrassen, nu beter slaapcomfort
In de winkel vond ik dit matras het prettigst liggen
had al mline kussen
Had al hiervoor mline 3
bereikbaarheid
Nav aankoop matras
grote rug en nekklachten vroegen om een goed matras
Service was goed, echter mbt de levering verkeerde informatie. Er werd gemeld dat wij konden aangeven dat we de matrassen na 13 uur geleverd willen hebben. Bleek uiteindelijk 9 - 12 uur te zijn geworden. Na gebeld te hebben blijkt dat het opgeven van een voorkeur niet betekent dat het ook in die tijd gebracht wordt. Indien het er door de verkoper bij gezegd wordt, dan kan je er rekening mee houden.
Tijdens de OS in London 2012 van NOC*NSF de topmatras gekregen tijdens het verblijf aldaar. Na lang zoeken voor een ademend kussen dat naar eigen inzicht aangepast kan worden toch bij MLine uit gekomen.
zeer goed geholpen en goede levering
betere nachtrust
We zijn goed geadviseerd. En zijn erg tevreden.
de verkoper