Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Amsterdam Reviews

Gemiddelde uit 192 Reviews
8,4
8,2
7,9
8,2
Terug naar Beter Bed Amsterdam
Sandra Koek Veloso
2
1
1
1,3

Verkoper war geïrriteerd dat ik er voor de 2 e keer was, verkeerde kussen mee gekregen, en ging dus terug. Deed moeilijk, en toen opeens kwam hij terug met een kussen , niet in de verpakking en gooide die naar mij toe…. Ben uit frustratie maar weggelopen, maar nu blijkt dat ik gewoon een showroom model heb. Mijn bon heeft hij ook achtergehouden, nu heb ik geen bon meer.

Ruud Kemner
10
8
9
9

Zeer vriendelijk en proffesioneel personeel.

p.a. valk
8
8
8
8

Prima personeel het blijft moeilijk om er zo even op te liggen.

1
1
1
1

Verder staan er geen prijzen bij de matrassen. Na even rommelen op een rekenmachine komt er een prijs te voorschijn. Oh maar u krijgt nog korting bla bla Ik denk dat ik veel te veel heb betaald Het is niet transparant. Wij waren te goed gelovig en zijn geen mensen die afdingen. We zijn niet assertief en zijn in dit soort winkels een makkelijke prooi

1
1
1
1

Vervelend vind ik nu dat de matrassen geen prijs hebben in de winkel. Er werd op een rekenmachine gedrukt en opeens kwam er een prijs te voorschijn. We konden zoveel korting krijgen en later nog meer. Uiteindelijk denk ik dat we veel te veel hebben betaald Maar ja dat heb je als te goed van vertrouwen ben en nietveen type onaf te dingen Het is niet transparant.

Stefan De Boer
10
10
10
10

De verkoper was erg vriendelijk en gaf goed advies

10
10
10
10

Mooie en rustige winkel met goed advies en een ruim aanbod.

10
10
10
10

Goede service met veel aanbod aan verschillende merken en advies op basis van voorkeur en budget.

10
10
10
10

Wij zijn heelverg tevreden.

Liesbeth van der Schaar
9
9
9
9

Goede service, zonder meer!

José Hubert Strijbos
7
6
5
6

Service en advies wel redelijk, alleen als je met een klacht komt heb ik wat minder vriendelijke ervaring, althans in het filiaal waar ik was. Er was 1 vriendelijke man die mij wel behoorlijk te woord stond. De winkel presentatie vond ik matig, stond een beetje achteraan

Franklin Hondius
8
8
8
8

Goed geholpen, neemt ruim de tijd, legt geen druk. goed ADVIES.

jan-willem dienske
8
6
7
7

We kregen de ruimte om rustig te proefliggen. Echt advies kregen we niet omdat het zo'n persoonlijke afweging is. Daar mengde de adviseur zich niet in. We kozen uiteindelijk de M-Line matrassen. Verkoper natuurlijk blij; twee dure matrassen. We willen misschien gebruik maken van de 100 dagen omwissel garantie. Daar 60 euro voor betalen slaat natuurlijk nergens op; dat zou de gewone service moeten zijn in dit segment matrassen.

Mirthe Verhagen
9
9
8
8,7

We waren goed voorbereid, dus het advies was meer een bevestiging dan echt nodig. Vriendelijke service en hij wist zeker waar hij het over had.

Loek Jehee
9
9
9
9

Erg prettige en deskundige service in alle opzichten voel je dat je een gewaardeerde klant bent.

Arthur Louis Schildmeijer
9
6
9
8

Er werd ons niets verteld over de speciale Mlijn-matrashoezen en over het verschuiven van de matrassen tijdens gebruik. Na een klacht erover wordt nu op 11 april as kosteloos een Twin cover geleverd en aangebracht. Ik hoop ook dat daarmee het verschil verminderd. Mvg A. Schildmeijer

A. Woud
10
10
10
10

we zijn prima ingelicht over de matrassen,service bedden prima,maar van het ledikant is erg slecht,maar dit heeft niets met het matras te maken!!

J. Schildwacht
10
10
10
10

Goed leuk personeel goed geholpen

Y.O. Ho
8
8
8
8

We zijn tevreden over het advies en de service in de winkel

M. Raat
8
4
8
6,7

Goede service, alle vragen werden steeds goed en prettig beantwoord.

Keijser
10
10
10
10

We kregen een goed advies en goede service van Dhr Erich bij beter bed op de Anthony Fokkerweg In Amsterdam

R.mulder
10
6
6
7,3

afspraak gemaakt om 10.00 uur maar stond genoteerd om 12.00 waardoor een ander voor ons was.

C. Kessels
8
10
8
8,7

goede service vriendelijk persneel

Nancy de weger
10
10
10
10

Prima advies gekregen.

Yvonne van der Doelen
6
6
6
6

weet nog niet

Maartje stabel
10
10
10
10

Hele goede service

M.J.H. van Stijn van Veen
10
10
10
10

Demostratie bij fisioterapeut

Rijnbrand
10
10
10
10

Op de 50+ beurs gekocht

Jansen
10
10
8
9,3

Goed geholpen

Hoelas
10
10
10
10

Tevreden met matras

saskia thomas
8
8
8
8

goede verkoopster

van Leeuwen
8
8
6
7,3

Villa Arena faciliteert vergelij

Angelique van Luijn
10
10
8
9,3

Heel fijn geholpen en goed geadviseerd.

Calvin Wan
8
8
6
7,3

Matras heeft een heerlijk ligcomfort. Vormt om het lichaam wat een comfortabel gevoel geeft. Enigste minpuntje is dat ik het \'s nachts nogal warm heb.

B LOKHOFF
10
8
4
7,3

prima geholpen, winkelpresentatie matig

Anoek Hovestad
10
10
10
10

leuke verkoopster Lydia, heeft ons prima geholpen

W. Martijn
6
6
6
6

goed geholpen

Stephanie Mossanne
6
8
8
7,3

Zeer tevreden of de kwaliteit van het matras, echt minder tevreden met de service van de medewerkers van Beter Bed. Het matras zelf maakt het gelukkig goed.

laarhoven
8
8
8
8

de aflevering van het product heeft de nodige problemen en irritatie gehad. 2x niet op afgesproken dag afgeleverd.

Nohar
10
8
10
9,3

Over het m line is ons goed iinformatie gegeven. Slaapt Uitstekend .

M. Woodland
10
10
6
8,7

Prima advies.

LOUIS
10
10
10
10

vriendelijk en duidelijk bekend met het produkt

A.c. Wind
6
6
6
6

Rugklachten en verouderd en kort bed

D.A. Thjong
8
8
8
8

Goed en vakkundig

Kris Marnette
10
10
10
10

Goede service van Beter Bed, vriendelijke mensen en we mochten uitgebreid onze gang gaan.

P. Henry
8
8
8
8

persoonlijk advies en mogelijkheid tot omruilen.

Put
8
6
8
7,3

Oude matrassen

Steenvoorden
6
10
10
8,7

Na door topverkoper Hr. Rinaldi perfect te zijn geholpen, liet de afhandeling van de order te wensen over, de fout is overigens prima hersteld.

Sebastiaan Destellirer
10
10
8
9,3

Goed geholpen

Schaap
10
10
10
10

Oude matrassen, nu beter slaapcomfort

Katrien van Haaster
8
8
8
8

In de winkel vond ik dit matras het prettigst liggen

A.Borghols
8
8
6
7,3

had al mline kussen

A.Borghols
8
8
8
8

Had al hiervoor mline 3

A.P.Vorst
10
10
10
10

bereikbaarheid

Aleida Geel-Mulder
6
6
6
6

Nav aankoop matras

welschen
10
8
6
8

grote rug en nekklachten vroegen om een goed matras

RGJ Bartels
8
8
6
7,3

Service was goed, echter mbt de levering verkeerde informatie. Er werd gemeld dat wij konden aangeven dat we de matrassen na 13 uur geleverd willen hebben. Bleek uiteindelijk 9 - 12 uur te zijn geworden. Na gebeld te hebben blijkt dat het opgeven van een voorkeur niet betekent dat het ook in die tijd gebracht wordt. Indien het er door de verkoper bij gezegd wordt, dan kan je er rekening mee houden.

Joeri Verlinden
8
8
8
8

Tijdens de OS in London 2012 van NOC*NSF de topmatras gekregen tijdens het verblijf aldaar. Na lang zoeken voor een ademend kussen dat naar eigen inzicht aangepast kan worden toch bij MLine uit gekomen.

Emilie Schreuders
10
8
6
8

zeer goed geholpen en goede levering

christiane abbenes
10
10
10
10

betere nachtrust

Koorndijk
8
8
8
8

We zijn goed geadviseerd. En zijn erg tevreden.

J.B.Spekman
6
6
6
6

de verkoper

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: