Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Bergen op Zoom Reviews

Gemiddelde uit 283 Reviews
8,7
8,8
8,5
8,7
Terug naar Beter Bed Bergen op Zoom
Kees van den Berg
10
8
8
8,7

We werden heel fijn geholpen. Wel viel het me op dat de uitslag van de slaaptest niet helemaal correct was.

Stefan Bertges
10
10
10
10

Geholpen door een hele vriendelijke dame.

Louis Krook
10
10
10
10

Professioneel en vriendelijk geholpen

Femke Posthuma
10
10
7
9

Els was fantastisch!

9
8
9
8,7

Iets meer uitleg ivm met coolmotion variant hoe het precies werkt bijvoorbeeld Is best een duur matras.

Helma Koevoets
10
10
10
10

Wij zijn bij Beter bed in Bergen op Zoom zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door mevrouw de Kanter, waardoor wij met een gerust hart tot de koop zijn overgegaan.

Karin Hermans
9
9
9
9

Doen wat ze zeggen

8
8
8
8

Goede service.

J.A. Knook
10
10
10
10

We hebben gebruik gemaakt van de omruil mogelijkheid omdat de eerste matras te stug was. Deze matrassen zijn geweldig. De service was buitengewoon. Geen gezeur of vervelende vragen.

Sandy Van Dijck
10
10
10
10

Zeer goed geholpen en een hele goede begeleiding en uitleg gekregen bij het kiezen van een matras

Fons Van Meel
10
10
10
10

Duidelijke en professionele hulp en uitleg.

Merein Jansen
9
10
8
9

Winkel personen hebben prima met ons meegedacht, vakkundig en aardig. Jammer dat er levering problemen waren, nu erg blij met onze M-line matrassen.0

2
2
2
2

Wat betreft de kussens beter uit moeten leggen we dachten dat ze terug gegeven konden worden maar dat is alleen met online bestelling slaat dus nergens op. Veel geld weggegooid.amper op geslapen

Marja Van Beers
10
10
10
10

Ik ben erg goed geholpen en heb deskundig advies gehad

Klara Kamstra
10
10
10
10

Prima uitleg

10
10
10
10

Aardige mevrouw

Pieter Bode
8
9
7
8

Bijzonder prettig geholpen en goed geïnformeerd!

Rianne van Erp
10
10
10
10

Heel klantvriendelijk en hartelijk ontvangen. Goed advies. Super

L,J. Vroegop
10
10
10
10

Fantastisch !!!!

L,J. Vroegop
10
10
10
10

Fantastisch!!!

L,J. Vroegop
10
10
10
10

Fantastisch!!!!

10
10
10
10

We zijn uitstekend geadviseerd bij Beter Bed, de verkoopster heeft de verschillen uitgelegd tussen de diverse matrassen en nam alle tijd voor ons. Daarnaast heeft zij ook goed gekeken hoe het matras en het kussen aansloot op onze voorkeursslaaphouding.

10
10
10
10

Goed geholpen om verschillende hoogtes en vormen te proberen, ze namen rustig de tijd.

10
10
10
10

Fijne winkel ruime keus rustig rond kunnen kijken, geen opdringerige verkoper.

8
8
8
8

Service heb ik nog niet nodig gehad. Advies was goed alsmede de winkelpresentatie.

Pieter van der Valk
9
9
9
9

Vriendelijke service door ervaren verkoopster.

Marcel
9
9
9
9

Prima voorlichting en service.

10
10
10
10

Ik had een afspraak gemaakt en men had alle tijd voor mij. Ik had al op internet, met de matraswijzer, getest welk matras voor mij het beste zou zijn. Heel relaxed, onder een bakje koffie, heb ik toch nog andere matrassen uitgeprobeerd, maar het matras wat in de test te voorschijn kwam, bleek toch de beste voor mij.

Annemarie van Dijke
9
9
8
8,7

Goed en professioneel geholpen.

Bert van Hedel
10
10
10
10

Ondanks corona beperkingen goed en geduldig geholpen. Jonge verkoper, toch kennis van zaken en samen zoeken naar de geschikte matras. Toppie.

Ben Cornelissen
8
8
8
8

deze keer geen contact gehad met de winkel. het was deze keer een matras wat omgeruild was

Emiel P
9
9
8
8,7

Goed geholpen met eerlijk advies. Duidelijk verschillen laten proberen. En met alle tijd geholpen

6
9
7
7,3

Duurde lang (20min) voordat iemand ons kun helpen maar wel goed advies.

Nicky Broos
9
10
10
9,7

Goed naar onze wensen en klachten geluisterd. Goed advies gegeven en ons gewoon verkocht wat wij nodig hadden, niet geprobeerd om je over te halen wat extra te kopen.

Christian Augustijn
6
10
10
8,7

Bij aankoop was de service goed, na levering helaas een stuk minder

A Jaspers
10
10
10
10

Goede voorlichting en veel tijd

Piet van Loon
9
1
3
4,3

De dikte van de matrassen maken het niet eenvoudig het bed te verschonen en op te maken, zodat het aanbevelingswaardig is om bij de aankoop te vermelden dat vooral voor ouderen zoals wij, noodzakelijk is dat het tweepersoonsbed bij het opmaken ín twee separate bedden moet kunnen worden 'gesplitst'. Helaas wordt het gebruiksgemak geheel te niet gedaan. Indien u ons nog een adequate oplossing voor dit probleem wilt bieden, waardeer ik dat zeer. NB: ter uwer informatie merk ik nog op dat wij ongeveer 7 jaar geleden bij Beter Bed zowe; twee electrisch verstelbare ressorts hebben aangeschaft alsmede 3 jaar geleden een losse ombouw voor de ressorts. Alles te samen dus een compleet bed met toebehoren met de duurste matrassen, dat zich spijtig genoeg in het dagelijks gebruik nauwelijks prettig laat gebruiken. Ik zie uit naar uw reactie.

Y. Vanackere
9
9
9
9

Werd goed geholpen door een mevrouw. Goede uitleg !! en moest langer liggen dan enkele minuten.

Atj Aanraad
9
9
9
9

prima winkel

anneke van gastel
8
8
8
8

maar de rits is kapot gegaan ik heb de vorige kussen hoes weer aan moeten doen . Kan ik hiervoor een nieuwe kussen hoes krijgen

j b Termorshuizen
9
9
9
9

de verkoopster heeft ons naar de juiste keuze geleid , beter kan niet .

V.C. Kil
8
9
7
8

zeer deskundig geholpen, en men neemt alle tijd om te helpen

Tom Stoffer
10
10
10
10

Uitstekend. Koop er al mijn bedspullen.

M. de Bie
8
8
8
8

Zeer duidelijke uitleg over verschil in matrassen.

W. van Duijn
10
10
10
10

De geselecteerde producten stemmen qua namen niet overeen met de artikel nummers op de aankoopovereenkomst. Wellicht kunt u dit corrigeren aan de hand van aankoopovereenkomst 4579137 d.d. 30-03-2017 van Beter Bed Bergen op Zoom

H. de Rooij
10
10
10
10

Mevrouw Van der Linden heeft ons duidelijk en op een prettige manier geïnformeerd over de mogelijkheden.

Klaudia
8
8
8
8

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg en hulp bij het uitproberen van verschillende opties

wernermanning
10
10
8
9,3

zeer goede uit lech

Annemarie brus
10
10
10
10

Prima geholpen door Els

K H Fons
10
10
8
9,3

Altijd vriendelijk nemen de tijd voor je, en hebben heel veel produkt kennis.

Laura
10
10
10
10

Super service!

Koldenhof
10
10
10
10

goed geholpen

Brugmans
10
10
10
10

Prima geholpen door de medewerkers van Beter Bed.

H.J.B. Goedhart
2
2
2
2

Ze gaven aan dat je, indien niet tevreden, het matras kan ruilen voor een ander matras. Toen ik hier aanpraak op wilde maken bleek er geen ander matras voor mij te zijn en kreeg ik ook mijn geld niet terug. Dit was mij eerder nooit verteld...

boot
10
10
10
10

fantastisch

P.Buur
10
10
10
10

Zeer goed advies en behandeling.

M. van der Poel
10
10
10
10

Fijne en duidelijke uitleg. Zeer snelle levering.

C.P. van Vloten
2
2
8
4

Over service en advies weet ik niets te melden, dus maar 1 ster ingevuld

Sandker
10
10
10
10

Goed geholpen en ook het kunnen voldoen aan mijn voorkeur qua levertijd waardeer ik zeer.

A.P.G. Bennebroek
10
10
10
10

Super goed geholpen door Mevr. de Kanter-Landzaat

Augustijn
10
10
10
10

Uitstekend geadviseerd, prima geholpen

J.borghstijn
10
10
10
10

Prima matras. Bij verkoop goede uitleg

P.M.J.J.A. Koopman
10
10
10
10

Verkoopster E.M. de Kanter-Landzaat heeft ons met een deskundig advies op een hele prettige en vriendelijke manier geholpen.

M.J. van Schöll
10
8
8
8,7

Heel tevreden over adviseuse

M.J. van Schöll
10
8
8
8,7

Heel tevreden over manier waarop ik geadviseerd ben

Huibrechtse
8
8
8
8

gewoon goed geholpen

J.P. de Kruijf
10
10
10
10

Gewoon Goed!

van Broekhoven. J.C.
10
10
10
10

Geweldige service, verstand van zaken en zeer vriendelijk personeel.

Ae
10
10
10
10

tot nog toe zer tevreden!

Marijke van Dijk
10
10
10
10

Alles klopte. Keurig thuisbezorgd en op afgesproken tijd waarvoor tijdig gewaarschuwd. Zeer attente bezorgers.

H.J van Dijk
10
10
10
10

wij hebben alles bij beter bed gekocht

g.soomers
10
8
10
9,3

prettig geholpen door een verkoopster die verstand van zaken had.

H. Hector
8
8
6
7,3

jammer dat ze in de winkel geen toppers hadden van m line om te beoordelen

H. Hector
8
8
6
7,3

jammer dat we in de winkel de topper niet konden zien (en uitproberen)

E. Prince
10
10
10
10

Prima informatie en presentatie, alle tijd voor de klant!

Bogert
6
6
8
6,7

Ze hadden niet gezegd dat als je er een 2 persoons kern bij kocht de 1 persoons hoezen zouden komen te vervallen. Vonden we niet erg netjes. Dat is informatie die ze er wel bij moeten leveren.

S.
8
8
6
7,3

Goed geholpen

w.g.buijs@ziggo.nl
10
10
10
10

vakkundig duidelijk advies

Michael
10
10
10
10

Heel goed geholpen en ga er vanavond voor het eerst op slapen hoop dat het even goed is zoals de dealer me verteld heeft.

Daerden
8
10
8
8,7

Zeer tevreden

Martine Gottmers
10
10
10
10

Super goed geholpen

Geilings A.W.V.
6
10
6
7,3

Het matras is nu erg hard, in de winkel hadden we een zachte uitgekozen, hoe kan dat?

P.J.M. van Winkel
8
8
8
8

Prima presentatie en hulp

koedoot
6
8
8
7,3

Goed en goede uitleg. Doch oude matrassen zouden bij levering retour genomen worden. Bij levering bleek dat hiervoor hoezen hadden moeten worden meegegeven en dat er 19,50 per matras moest worden betaald. Hier hebben wij een kjlacht over ingediend en wachten het resultaat af.

koedoot
2
2
2
2

Kan nog geen oordeel geven, hier zijn enkele weken voor nodig.

Helmons
6
10
8
8

lekker bed voor een goede prijs (was showroom model) we slapen er nu heerlijk op!

Floris van Kooten
6
8
8
7,3

100 dagen omruilgarantie is prettig idee als je een duur matras koopt en nog niet weet hoe hij gaat bevallen...

Snoek
6
8
8
7,3

100 dagen omruilgarantie ook erg prettig

A.J.M.Scheepers
8
10
6
8

een goed ,rustig deskundig advies

Franken
4
8
6
6

De levering van de matrassen was niet echt servicegericht. Met matras aan de deur, direct naar boven (niet voorstellen), onder gekraak van plastic en uitpakken vertellen dat regelmatig keren goed was, betalen en weg. Een trap vol zand achterlatend.

F. de Windt
8
8
8
8

reeds 2 matraasen van M-Line gekocht.

Kluwen
8
8
4
6,7

Hopen minder schouder en rugklachten te krijgen

De Windt - van Luijk
8
8
8
8

goede kwaliteit matras ivm rugklachten

Van Zetten
6
6
6
6

Oud matras was niet meer goed, kregen lichamelijke klachten

Marieke Vandepitte
6
4
6
5,3

Ik had eerder al dergelijk kussen gekocht. Mijn man was niet meer tevreden oer zijn hoofdkussen. Hij probeerde het mijne en dat beviel goed. Ik kocht er dus een voor hem.

Huijsmans
10
10
10
10

We hebben eerder dit jaar hier ook al complete bedden met matrassen aangeschaft, service en producten bevielen ons goed.

P.C. Boer
10
10
10
10

uitstekende voorlichting in de winkel en het kunnen uitproberen van de kussens aldaar

Lint
10
10
8
9,3

via medisch forum door rugklachten gaan zoeken

Huijbregts
10
10
8
9,3

mevr S. Buur heeft perfect geholpen

J.A.C.W. de bekker
10
10
8
9,3

Goed advies en goed naar klant luisteren. durven zelfs ook af te raden.\n\ncomplementen

oonincx
4
6
6
5,3

goed advies

J Huijbregts
10
10
6
8,7

Beter slapen

Bets
8
8
6
7,3

Bij ons nieuw matras en lattenbodem werd ons ook een nieuw kussen geadviseerd dus ik ga het uit proberen hopelijk snurk ik minder

Gorren
8
10
6
8

Kijken of ik beter kan slapen

Neele
10
10
4
8

Winkel is gedateerd

Pc de Vries
10
10
10
10

Fantastisch verkoopster. Duidelijke en heldere uitleg. Mijn ouders zijn op leeftijd en een goed matras is daarbij van essentieel belang. Verkoopster luisterde met aandacht en gaf prima advies.

Els Helmons
8
8
8
8

Oude matras was versleten.

schot
2
4
2
2,7

heel onvriendelijk behandeld omdat ik ook interesse had in een matras maar vond het veel geld dus wilde eerst samen met partner overleggen.\nverkoopster bleef proberen op een onvriendelijke manier dat ik toch ook een matras zou kopen.\ntoen ik niet wilde ingaan op haar voorstel deed ze heel onvriendelijk en kortaf.\njammer want heb hier een aantal aar geleden ook alles aangeschaft!\nmaar denk dat dit het laatste bezoek in deze winkel was

W bazen
8
6
8
7,3

Rugklachten

de Vijlder, J.P.
8
8
6
7,3

goed advies; goede presentatie en vriendelijke service

M. den Boef
8
8
8
8

Ik had al een mline kussen en die was aan vervanging toe. Aangezien ik er zeer goede ervaring mee heb, heb ik er weer 1 gekocht en ook voor mijn dochter die het ook heerlijk vind liggen

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: