Beter Bed Eindhoven Ekkersrijt Reviews
fijn geholpen en een goed advies
Vriendelijk personeel geven goed advies Nemen de tijd voor je
Fijne adviseur die medewerker. Nam rustig de tijd voor advies en tips
Zeer netjes en vriendelijk geholpen. De slaapscan was heel fijn om te doen, je weet dan al in welke richting je moet gaan zoeken tussen alle matrassen. Ook een snelle levering. Top!
vriendelijke verkoopster
Leuke mensen, goede service
De verkoper heeft ons helemaal niet gepusht, maar ons zelf de keuze laten ervaren.
goede service
Op zich wel goede uitleg gegeven maar ervaring van een matras blijft subjectief en het blijft lastig kiezen omdat je er maar een korte tijd op ligt om te proberen.
Aangeven dat er bij registratie voordelen te behalen zijn
Goed geholpen. Prima advies.
Werd toegezegd dat ik 10 jaar garantie zou hebben op de slow motion 2. Wat na levering en registreren bij M-line maar 5 jaar blijkt te zijn. Met een excuses moet je het doen. Maar wel 5 jaar minder garantie. Als ik dit eerder wist was ik voor de slow motion 3 gegaan met wel 10 jaar garantie.
Zeer goed advies vanuit de verkoper (filiaal manager). Hij nam echt de tijd om het perfecte kussen uit te zoeken, bedankt!
Het derde matras in 9 jaar tijd nou maar hopen dat deze wel goed blijven verkoopster was geweldig maar de filiaalmanager een eikel niet goed behandeld daar de laatste keer.
In de winkel goede service ontvangen, er werd de tijd genomen om verschillende matrassen te beoordelen op ligcomfort.De winkelopstelling was overzichtelijk Mw gaf aan dat ze binnenkort gingen verbouwen.
Duidelijke presentatie en prijzen. Handig overzicht van de binnenzijden van de verschillende M-Line matrassen aan de muur.
Afspraak voor ruilen matras bij garantie was wat lastig, voornamelijk datum wijzigen naar eigen keuze
Uitgebreide informatie en uitleg gekregen in de winkel en we kregen alle tijd om diverse matrassen en toppers uit te proberen. Fantastische verkoopster in de winkel. Helaas werkte na drie weken een vd afstandsbedieningen niet terwijl het hoofddeel omhoog stond. Klantenservice reageerde erg vervelend. Kon niemand komen en we kregen instructies om zelf plat op de grond te gaan liggen om de motor te resetten (we zijn op leegtijd en gehandicapt; natuurlijk meteen aangegeven). Ee kregen geen poot aan de grond. Uiteindelijk de winkel gebeld en toen kwam er binnen een half uur een lieve medewerkers die de afstandsbediening gereset heeft. Ze gaf zelf aan dat we die motor nooit zelf hadden kunnen resetten (zoals de klantenservice aangaf). Slechte beurt klantenservice!
Vriedelijk en deskundig geholpen
Vriendelijk en vakkundig personeel. Zeer behulpzaam en klantgericht. Prima advisering met volop mogelijkheden om uit te proberen.
We zijn vriendelijk geholpen en mochten uitgebreid de matrassen testen. Goede uitleg erbij.
Fijne zaak. Alles volgens afspraak verlopen.
Prima winkel, goede uitleg
Prima geholpen, alleen het textiel dat erbij gekocht is valt echt tegen. Matras is 2.10m en de onderlakens zijn geschikt tot 2.20m. Dus veel te ruim. Echt jammer!!!
geweldig geholpen.
Was erg tevreden over advies en service!!
fijn geholpen
Aflevering was matig, geen uitleg , factuur zonder toelichting in brievenbus, had beter gekund
Prima winkel met fijne service
prima verkoopster
We zijn bij de BeterBed in Helmond geweest, maar daar werden we niet goed geholpen. Totaal geen interesse in ons en we kregen twee folders in onze hand geduwd en succes. Bij BeterBed Ekkersrijt zijn we zeer goed geholpen, het was al na sluitingstijd en we werden toch nog goed geholpen.
Goed advies en nemen alle tijd voor je.
weinig ondersteuning bij eerste foutieve levering.
In de winkel is mij niet meegedeeld wat nou precies die 7 comfortzones zijn en hoe je die kunt beleven of voelen.
Slecht bereikbaar via telefoon.
Fijne medewerker, zij dacht echt mee en pushte ond niet naar een bepaald product
Je krijgt echt een goed advies
Prima zaak met heel aardig personeel. Goed voorgelicht.
Beter Bed heeft snel iemand langs gestuurd om de matrassen na te kijken en heel snel werden er 2 nieuwe matrassen geleverd.
Gunstige prijs en nog extra beddengoed voor opruimingsprijzen. Alle tijd voor de klant.
Tot nu toe alleen maar positief over het matras. Nu ruim 1 maand op geslapen. Zijn er nog niet uit wat betreft 7 of 8. Merken niet echt het verschil. 8 voelt wat "rechter"
Zeer vriendelijke , prettige en deskundige verkoper Robbert.
Zelf had ikzelf eerst een harder matras dus even wennen aan de nr 7 maar volgens de winkel fijn goed advies vanwege soms pijn aan botten was de nr 7 het beste aansluitbbij mij dacht zelf eerst aan 8 maar 7 sluit mooier aan .