Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Zaandam Reviews

Gemiddelde uit 258 Reviews
8,5
8,4
8,2
8,4
Terug naar Beter Bed Zaandam
Dilek Kosali
7
6
7
6,7

Ik vind dat ze met klanten mee moeten leven en de klant tevreden stellen. Ik hoop op een positief bericht.

Daam van Geest
9
8
9
8,7

Ze laten je met rust, je kunt alle tijd nemen en als je vragen hebt dan weten ze alle antwoorden.

Nanda Schirmann
10
10
10
10

Top adviseurs!

10
10
10
10

Goede service

8
7
7
7,3

De medewerker nam uitgebreid de tijd voor ons, nam de slaaptest met ons af en gaf ons de nodige informatie. Hij adviseerde mij uiteindelijk de Slow Motion 8 en op dat moment kon ik me daar in vinden. Maar later bleek dit toch niet het juiste matras te zijn. Overigens kwam uit de slaaptest dat ik Slow Motion 6 nodig had.

Tirza Verdikt
10
10
10
10

heel vriendelijk personeel met veel kennis en advies

10
10
10
10

Goede service en advies.

Dina Beekveldt-Alles
10
10
10
10

Fijne medewerkers die ons geholpen hebben om tot deze keuze te komen. Snelle en goed levering ook. Dank daarvoor.

8
9
8
8,3

Er was een probleem bij de bestelling, kostte enige meoite om alles te regelen, maar is wel in orde gekomen.

Petra Berghouwer
6
6
6
6

we werden erg vriendelijk geholpen en de verkoper vertelde ons dat dit matras de juiste voor mij zou zijn. tot nu toe is dat nog niet uitgekomen. zeer binnenkort ga ik langs bij de winkel om hierover te praten.

10
10
10
10

Goed en juist advies gekregen

10
10
10
10

Geweldige service

10
10
10
10

Zeer behulpzaam en deskundig personeel

Andre Postma
10
10
10
10

Niets op aan te merken vriendelijkelijk en kundig

Jeroen
9
9
9
9

Super matras heel erg blij mee.

9
10
8
9

WIj kregen door de verkoper diverse toppers te zien met hun voor- en mindere kanten van zo'n topper. Ook het liggen op een topper in de winkel gaf ons een goed liggevoel en werden hierbij goed geadviseerd. De keuze hadden we snel gemaakt, was meteen hetgeen we zochten. De afhandeling en het afleveren ging prima, bij aflevering werden we nog op enige punten gewezen door de chauffeur hoe het beste om te gaan met de toppers.

niels wiersma
10
10
10
10

zeer tevreden over hoe ze handelen, snelle oplossing als iets kapot is

5
3
8
5,3

Was verkeerd voorgelicht waardoor ik lichamelijke ongemakken kreeg door het verkeerde matras. Gelukkig kon ik deze nog wel omruilen, moest daar wel 60euro extra voor betalen.

Mignon vander Leij
10
9
8
9

verkeerde maat besteld, zonder problemen werd er een nieuwe bestelling gemaakt en verschil kreeg ik ook nog terug

Klaas de de Boer
10
9
9
9,3

Door tip van kennis naar BeterBed gestapt ondanks de bezwaren tegen grootschalige verkooppunten. Vrouwlief op het fietsje naar de winkel en werd aldaar goed ontvangen en geadviseerd waarmee ded vooroordelen vervlogen. Overigens waren we door de internetpre-sentatie al voor het gekochte bed gevallen.

Antonie van Pul
10
10
9
9,7

Goede verkoopster. Zeer deskundig. Niet dwingend. Laat uiteindelijk de keuze over aan de klant.

Sandra Koenen
9
9
9
9

Vriendelijk en kundig personeel. Ruime keus aan toppers.

I van Wel
9
8
7
8

Goed geholpen.

Hans Schrauwen
10
10
10
10

De verkoopster heeft een zeer goed advies gegeven, gewoon doorgaan met de service

Marijke
4
4
6
4,7

Alles ging verkeerd bij de levering half juni,. Er werd een 140 matras op een 160 lattenboden/bed geleverd. Vervolgens vanaf sept is de levering een paar keer uitgesteld Pas begin okt. werd de juiste matras met hoes geleverd. Gevolgd dat we een paar vrije dagen hebben opgenomen die achteraf niet nodig waren geweest i.v.m. afzeggen levering. Helaas nooit meer contact gehad of het bed nu naar behoren geleverd was, een telefoontje om te informeren of alles nu eindelijk naar wens was geleverd, was op zijn minst wel netjes geweest

Stefan Mooij
7
8
8
7,7

Oorspronkelijke advies kwam bij Beter Bed Alkmaar vandaan, dit advies is bevestigd door Zaandam.

J De Graaf
10
10
10
10

zeer prettige winkel en overzichtelijk opgesteld

R. Huting
10
10
10
10

Prima en vlotte voorlichting waarbij de aankoop bij het tweede bezoek werd genomen. Ook de service bij een levering van een molton met een gat erin, dit na een geadviseerde directe eerste wasbeurt, werd zonder enig probleem omgewisseld.

simon groet
10
10
10
10

goed en deskundigwij zijn zeer tevreden en onze rug ook

Saskia de Vente
9
9
9
9

Prima geholpen.

Johan Rasker
9
10
7
8,7

Advies perfect, nemen de tijd en luisteren naar de wensen. zijn denk wel 5 keer terug gekomen om te komen proef liggen, totaal geen drang tot aankoop.

Giny Gerssen-Bloema
10
10
10
10

Goed geholpen bij de keuze, een prima verkoper.

catharina Oletta
9
9
9
9

Ben goed geholpen

JCH Dedert
10
10
10
10

Deskundig advies en er wordt ruime tijd besteed om een goede matras uit te zoeken, wordt hartelijk verwelkomt en vriendelijk bij verlaten van de winkel,. koffie wordt aangeboden en alle details worden goed doorgenomen. prettige zaak !!

Geert van Hoften
9
10
10
9,7

Uitstekende voorlichting door een verkoper, die de tijd voor zijn klant nam

Kees Buis
9
9
9
9

Dealer geeft goed advies. Bij navragen naar slapen/problemen op Slow Motion 6. zijn/worden wij goed geadviseerd tot nu toe.

l ruis
10
10
10
10

Matras en kussen liggen heerlijk in tijden niet meer zo lekker geslapen. Verkoper was zeer klant vriendelijk en heeft ons enorm goed geholpen bij het uit zoeken van de juiste matras.

PIet Klokman
10
9
9
9,3

Alles prima, maar ze hadden in de winkel erbij kunnen zeggen dat er eventueel kosten bij kwamen voor de steunen onder de lattenbodems. Dat hoorden we dus hier ter plekke. vr, gr.

F. van Ingen
10
10
10
10

We zijn erg goed en prettig geholpen in de winkel. Er werd alle tijd genomen en het personeel had duidelijk veel ervaring en kennis. Een aanrader !

jj de groot
8
8
8
8

alles in orde

Roozendaal
10
10
10
10

Geweldig klantvriendelijk!!

G.R. Tijsterman
10
10
10
10

Zeer goede service

Brian van westervoort
10
10
10
10

gingen naar binnen wisten wat wij wilde mline en verkoper adviseerde welke ik en welke mijn vriendin moesten nemen,

R. Kerssens
8
8
8
8

netjes ontvangen en voorgelicht.

p vriend
10
10
10
10

prima kussen dit is mijn 3e kussen

A E Goter Petra
10
8
6
8

Goede begeleiding

P.M.L. Derriks
10
10
10
10

Prima service

Sander Verkade
8
10
8
8,7

Goed geholpen en een nette winkel.

claudia hermans
10
10
10
10

Goed geholpen en deskundig advies. tevreden over de service

J.C.M.G.Hormann
10
4
10
8

Dit was een service actie. 2x matras omgeruild; 7 voor 1e keer; 8 voor de 2e keer

K Schipper
4
10
8
7,3

Prettige en deskundige bediening.

R van Eeden
8
8
8
8

We zijn goed geadviseerd.

Gokalp
6
6
6
6

Ben erg blij met mijn kussen

Corzilius
8
8
8
8

Niet zo handig dat bij bezorging van het bed, al het linnengoed nog gewassen moet worden !!

r.visser
10
10
10
10

goed geholpen.

Kruisheer
10
10
10
10

Fijne advisering, gaven ons de ruimte om verschillende matrassen te testen

Suzanne Smit-Bruineberg
8
8
8
8

Goed geholpen in de winkel

mholwerda
10
10
10
10

na een minder goed resultaat de veren staken erdoor is dit de nieuwe versie

C.Holwerda
10
10
10
10

nadat een matras kapot was veren staken erdoor moesten wij het vervangen ,het andere matras is ook vervangen,nu dus 1 slowmotion5 en 1 slowmotion 6

T. Rondeel
10
10
6
8,7

Prima geholpen in de winkel

J.S. Pot
8
8
8
8

Deskundig advies. Prettig geholpen

Bakker
8
6
6
6,7

raar dat dit verplicht is om in te vullen

jj de groot
8
8
8
8

goed tot nog toe

C. Hoogenhout
2
2
2
2

Had al een M-line 2, wilde daar nog een exemplaar van. maar niet leverbaar. Kreeg M-line 3 zonder uitleg dat dat in een tweepersoonsbed teveel hoogteverschil zou geven. Teruggegeven aan chauffeur, winkel wilde zich er niet mee bemoeien, zelf oplossing geregeld via klantenservice.. dat duurde echter drie weken. Uiteindelijk op 16 april 2015 een M-line 2 geleverd gekregen... naar tevredenheid.

J.Kok
10
10
10
10

Na lang zoeken naar matrassen hebben wij het eindelijk gevonden bij Beter Bed in Zaandam. Wij zijn vriendelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg en een goed advies. Gelijk aan het matras was de verkoopster een Toppertje.

J.Mulder
10
10
10
10

Zeer goede voorlichting. Vriendelijke bediening.

M. Ezzatian
10
10
10
10

Zeer tevreden. Eerst wat twijfels, maar het heeft zich bewijzen. geen nadelen te noemen.

k. Steensma
6
6
6
6

De uitstraling van de winkel erg sober.

H. Loomans
8
6
4
6

goede service, maar aankleding winkel is matig

van \'t Hof
10
10
10
10

Netjes geholpen.

marianne de Groot
8
6
8
7,3

sliep altijd al op zo\'n soort kussen

Marianne de Groot
8
8
8
8

Na een slechte ervaring met een bed kopen dat wel veel goedkoper was gekozen voor dit bed

Fellinga
6
6
6
6

Ander matras lag door tempure

Klaas Dekker
8
10
8
8,7

Goede voorlichting

M. Coffa
8
4
2
4,7

Het verkooppraatje kwam niet overeen met de aanbieding op jullie site. Deze aanbieding zag ik nadat ik de bedden had gekocht.

stuijt
6
8
6
6,7

We wilde een goed matras

A.A.van Broekhoven
10
10
10
10

was toe aan een hoger en steviger matras en dit viel direct in de smaak

M. Buijvoets
8
10
8
8,7

In de winkel lag het Mline matras veruit het beste.

N.J.Binkhorst
10
8
10
9,3

wat wordt hiermee bedoeld?

h.t.h minneboo jansen
10
10
10
10

zelfde als de vorige van j.minneboo bij j.minneboo gaat het ook om het matras slow motion 7.

j.minneboo
10
10
10
10

het vorige bed was niet verstelbaar, en toen ik aan m/n zuster en zwager vertelde dat ons bed niet beviel,raade hun meteen dit van jullie aan, en ben toen meteen gaan kijken en was meteen verkocht.

Rep
4
8
8
6,7

Monteurs van de nalevering hadden duidelijk niet veel tijd en zin om het geheel netjes op te leveren.

R.N. Geestman
10
8
8
8,7

keurig geholpen en service bij het plaatsen erg goed.\nGebeld van te voren en netjes alles geplaatst en uitgelegd.

H.A. Lentze
6
6
6
6

Rugklachten

M.Poulain
10
6
8
8

Goede voorlichting en service door vast winkel personeel en ook service van klachtenlijn was goed, goede oplossingen, alleen jammer dat er weer twee keer geld erbij moest, nu maar hopen dat me vrouw van haar rug pijn afkomt, twee jaar op een afgekeurd matras gelegen komt rugpijn niet ten goede.\nEerst een andere bed bodem maar dat was het niet toen 625 extra betaald voor m-line bodem nu weer een ander matras weer 250 extra betaald nu inmiddels over de 4000 euro nu maar hopen dat het goed is.

Klokkemeijer
8
6
6
6,7

In eerste instantie niet zo goed voorgelicht over de soorten M-Line, vandaar de omruil voor M-Line IV. De klacht is echter prima afgehandeld. \n

F.H.C.Schreuder
10
10
8
9,3

Ik had genoeg van mijn waterbed en zocht een goed bed en matras(sen) voor mijn rug en een goed slaapcomfort. Op advies van de verkoper ben ik tot dit product gekomen.\n

A.M. Oomen-van Vlaardingen
8
8
8
8

Wij zijn goed geholpen in de winkel. We hadden al een matrastest gedaan op de website van Mline, maar kwamen in de winkel toch op een ander matras uit. We hebben ze allemaal geprobeerd.

F.J.B. Klokkemeijer
10
4
6
6,7

Er is ons niet verteld dat M Line verschillende classificaties heeft. Bij levering werd ons dat verteld.

JM van Veldhuisen.
4
8
6
6

goede voorlichting van verkoper

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: