Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Almere Reviews

Gemiddelde uit 184 Reviews
8,6
8,3
8,2
8,4
Terug naar Beter Bed Almere
Ton Kok
10
9
9
9,3

Zoals in eerdere review vriendelijk eerlijk personeel zonder 'pusherig' te zijn. Prima advies wat betreft matras (en later ook kussens)

Ton Kok
9
9
9
9

Vriendelijk, eerlijk personeel. Zeer service gericht zonder 'opdringerig' te zijn.

Cor Willemsen
10
10
10
10

Goede en juiste voorlichting een fijne keuze matras

10
10
10
10

Service en advies van de winkel was geweldig. Alleen niet tevreden over mijn slowmotion3. Ik voel de lattenbodem door het matras heen en de randen lopen schuin naar binnen, waardoor je naar het midden rolt. Miskoop! Helaas moet ik hier nu zeker 10 jaar mee doen. Balen!

8
9
8
8,3

Goed geholpen. Nemen echt de tijd voor je om de juiste keuze te maken. De test voor je lichaamshouding is aangenaam en helpt je goed bij de keuze.

Gerrit Kool
10
10
10
10

Enorm goed geholpen.

Daniëlle Aguilar Marquez
9
9
9
9

Vriendelijk personeel. Kundig advies. Denken goed mee. Hele fijne service. Ik ben zijn naam vergeten maar vooral de man met van Italiaanse afkomst heeft ons meermaals heel fijn geholpen. Dank je wel, daarvoor

Joke Jansen
5
5
5
5

Ben netjes geholpen door beter bed, maar heb deze zelf uitgekozen na dat ik een Emma matras te hard vond.

10
10
9
9,7

Prettig geholpen en de verkoper had veel kennis van zaken.

Sacha De Vos
4
6
7
5,7

De slechte afwerking en de staat hoe de matrassen geleverd worden zijn voor mij de grootste redenen om dit matras niet aan te raden, na drie keer omruilen en veel mails sturen heb ik uiteindelijk een magere vergoeding gekregen voor een matras met gaatjes in de toplaag. Het ligt heerlijk, dat was voor mij de voornaamste reden het matras te houden. Na drie keer omruilen was ik wel klaar met " de service".

Sacha De Vos
4
6
7
5,7

De slechte afwerking en de staat hoe de matrassen geleverd worden zijn voor mij de grootste redenen om dit matras niet aan te raden, na drie keer omruilen en veel mails sturen heb ik uiteindelijk een magere vergoeding gekregen voor een matras met gaatjes in de toplaag. Het ligt heerlijk, dat was voor mij de voornaamste reden het matras te houden. Na drie keer omruilen was ik wel klaar met " de service".

10
9
9
9,3

Geweldige verkoper heeft ons goed geadviseerd. Was ook super leuk contact. Respect voor hem.

Eric Vroon
10
10
10
10

Wat zou ik daarover verder moeten zeggen? Was prima

Cam Geerts
7
7
8
7,3

Prettige medewerkers

9
9
7
8,3

Ik loopp nooit zo weg met bedden speciaalzaken, maar de hulp, kundigheid en de tijd die verkoper in ons stak was meer dan prima in orde.

10
10
10
10

hele fijne verkoper gaf duidelijke uitleg

Sabina Bakker-Janszen
10
10
10
10

Vriendelijke verkoper, niet opdringerig. Goed advies en alle gelegenheid om zelf de matrassen uit te proberen.

Johann van Ormondt
8
9
9
8,7

Aan te bevelen, maar neem de tijd om te beslissen. Het personeel geeft u die ruimschoots. Het is wel een koop waar je minstens 10 jaar op moet liggen.

10
10
10
10

Goede service en uitleg.

9
9
8
8,7

Goed advies gekregen

8
5
8
7

De medewerkers waren vriendelijk en hebben hun best gedaan. Het is alleen vervelend dat ik het juiste matras niet heb gevonden.

10
10
9
9,7

Wij zijn uitstekend geholpen bij beter bed in Almere! Er is een goed advies gegeven over wat het best geschikt zou zijn en ze hebben uitgebreid de tijd voor ons genomen!

ellen jansen
7
5
6
6

Was mij uitdrukkelijk verzekerd dat het geen probleem zou zijn voor bezorgers om oude matras in plastic zak te stoppen. Volgens bezorger hoeven ze dit niet te doen, ivm hygiëne. Gelukkig hebben bezorgers oude matras wel ingepakt. Bezorgers waren beetje boos op verkoper dat hij dit had beloofd

7
6
8
7

Had liever meer advies over het kussen gehad. Hij heeft wel meegekeken en een kussen geadviseerd maar achteraf blijkt dit dus niet zo comfortabel. Daarnaast zijn we netjes in de winkel geholpen. Het grote minpunt : de koeienhandel. Als je niet pittig onderhandeld ben je een dief van je eigen portemonnee.. En dan nog heb je het gevoel dat je teveel betaald. Prettiger zal zijn 1 vaste prijs overal.

Thomas de Gooijer
8
8
8
8

Goed geholpen antwoord op alle vragen

Alfons Verbiest
10
10
10
10

Zeer sympathieke en goede verkoper!

Alfons Verbiest
10
10
10
10

Kom ik zeker terug

Petra Veldkamp
10
10
10
10

Kan niet anders zeggen dan Zeer Tevreden.

Joske Galiart
10
10
10
10

Het was Coronavirus. Desondanks prima ontvangst en alle tijd genomen voor advies.

J.C. Spiekhout
9
9
7
8,3

De dealer nam echt de tijd voor ons. Hij legde goed uit. Van alle matrassen. Hij had er verstand van. Klantvriendelijk.

Jan Bos
9
9
9
9

klantvriendelijk

Babs Verwayen
10
10
10
10

prima service goede uitleg en beoordeling

Hanny Zillesen
9
9
8
8,7

Duidelijke uitleg.

Lisette Graat
7
7
8
7,3

Er is me een veel te heet dekbed verkocht.

jannie van Piggelen-de leeuw
10
10
10
10

we zijn erg goed geholpen door de winkelmedewerker maar dat wisten we toen we zelf daarvoor bij de meneer geweest waren voor ons zelf. Erg goed geadviseerd en geholpen.

Alice Alblas
10
8
8
8,7

slaap nog niet goed

van Gelder
10
10
10
10

prima service

TAM Pappot van Buuren
10
10
10
10

Prima voorgelicht

Tielens
10
10
10
10

Prima. We hebben diverse types uitgeprobeerd

Eva Fuchs
8
10
8
8,7

Ben benieuwd of kussen na 9 nachten slapen nog steeds bevalt of dat ik op een ander model Mline kussen wil slapen.

reinier de jong
8
10
8
8,7

Tot nu toe zeer tevreden over advies en mogelijkheid in de winkel om te ruilen voor ander type binnen 9 dagen (online kan retour sturen altijd) Ben benieuwd hoe ik maandag 6 februari over de energy pillow 1 denk.

J. van de Peppel
10
10
10
10

Prima ervaring.

Konradt
8
6
8
7,3

Hadden al 2 Mline matrassen en hebben deze vervangen. Op advies van medewerker gekozen voor nr 7

J.K.F. Doornbos-Looijer
10
10
10
10

Prettige verkoper om zaken mee te doen

A Schaap
10
10
10
10

geholpen door D.F. Ralf, goede en uitstekende service en nam de tijd om MLine goed uit te leggen, zelfs na de derde keer terugkomen in de winkel!

Sunil Sookhlall
10
10
10
10

Uitstekende service en geduld.

A Brouwer
8
6
8
7,3

Servicegericht en meedenkend. Levering is wel diverse keren uitgesteld

jeffrey
4
2
8
4,7

Verkopers spelen niet in op de specifieke behoefte van de klant en geven hierdoor oppervlakkig advies, Daarnaast moesten wijzelf erg doorvragen over het best passende bodem. De verschillen in kwaliteit en eigenschappen zijn niet naar boven gekomen, alles zou voor ons prima zijn. Dit alles geeft wel enige onzekerheid. Aangezien wijzelf geen specialist zijn in dit vakgebied, hebben we de verkoper vertrouwd op zijn woord en hopen we het beste.

J.M. De Boer
8
8
6
7,3

Prima verkopers en prima service

M. Van Roosmalen
10
10
10
10

Eerste nacht heerlijk op geslapen

Iwan Scholte
10
8
10
9,3

Goed en snel

Arjen Bouwman
10
10
8
9,3

Keurig netjes geholpen. Betrof een garantie geval van twee slowmotion 4 matrassen. Door goed advies nu slowmotion 6 met bijbetaling en door goed advies ook nog twee kussens. Ondanks dat de matrassen na 5 jaar stuk gingen willen wij niet meer anders dan M-Line

E.E. Ludding
6
6
8
6,7

Een prettig kussen, stevig materiaal maar niet té stevig. De neksteun vind ik ook fijn in verband met hoofdpijnklachten.

H. Broekema-Postma
10
4
10
8

Het was die dag er druk en achteraf had er iets meer tijd uitgetrokken mogen worden voor advisering.

A.J. Jongsma
10
10
10
10

Top matras en top advies!

RM van Wijk
6
6
6
6

Zaten midden in verhuizing

Prisca Hurks
8
6
8
7,3

sliep slecht, had een verschrikkelijk kussen

Scheij
10
10
10
10

zochten naar een goed matras

Erik Wouterson
10
10
10
10

eerdere goede ervaring

Dennis Bout
8
8
8
8

Vermoeid opstaan, last van de rug

Jeroen
8
8
8
8

Ziet er prima uit.

Ron de Haan
6
6
4
5,3

wist al precies wat ik wilde aanschaffen dus was zo klaar

jj.verhagen
10
10
10
10

nek klachten

M. Schep
6
8
8
7,3

Nieuwe matrassen nodig omdat huidige echt op waren.

Derks
6
6
6
6

pijn in nek

E.N.M. Baars
8
8
8
8

goed kussen nodig

c.m. van klaveren
8
8
8
8

Prima geholpen bij de keuze van de matrassen

MJ van der Borgt
8
8
8
8

Namen rustig de tijd om uit te leggen en ons te laten ervaren

J. Hoogervorst
6
4
4
4,7

Zelf van tevoren niet genoeg georienteerd. Matras met pocketveren gekocht op aanaden van verkoopster. Beviel niet. Op aanraden van collega later deze matras omgeruild voor M-line-matras

Bulsing
10
6
8
8

Oude M-line kussen lag na 2 jaar niet lekker meer

N.P. van Duijn
10
10
6
8,7

Service en advies in de winkel uitstekend. Monteur (1 ervan) ontevreden en afhandeling van schade: ontevreden.

N.P. van Duijn
10
10
6
8,7

Service en advies in de winkel uitstekend. Monteur (1 ervan) minder tevreden. Afhandelen van schade veroorzaakt door monteur: ontevreden

J.B.P. Kruis
8
8
6
7,3

we hadden nieuwe matrassen nodig ivm rugklachten. Onze oude matrassen waren van Tempure (ook traagschuim) maar helaas nog geen 10 jaar oud en voldeden niet meer. We hopen echt met deze matrassen dat we 10 tot 15 jaar gaan halen.

J. Visser
10
10
10
10

last van rugklachten

Klomp
8
8
8
8

Doordat kennissen deze matrassen hebben en heel enthousiast waren, zijn wij in de winkel de matrassen uit gaan proberen en op deze matrassen uitgekomen. Doordat we ook nog 90 dagen omruilgarantie hebben gaf dit voor ons de doorslag.

F.J. Bakker-Pen
8
8
8
8

Ik had de mogelijkheid verschiilende kussens uit te proberen.

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: