Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Barendrecht Reviews

Gemiddelde uit 250 Reviews
8,4
8,3
8,3
8,3
Terug naar Beter Bed Barendrecht
10
10
10
10

Goed geholpen

10
10
8
9,3

Geen aangepast toilet, toilet niet afsluitbaar (kapot slot)

6
4
3
4,3

Verkoopster was niet bijzonder met uitkeg

7
6
7
6,7

personeel was vluchtig en niet heel behulpzaam, ik had veel vragen, maar dat moet volgens mij toch kunnen met een nieuw matras.

J A Gamelkoorn
10
10
10
10

Naar binnen voor er opklapbed die er niet te koop was. Liepen door de winkel en werden verrast door de aanbieding en hebben gelijk onze slag geslagen. Twee nieuwe matrassen met nieuwe kussens. Heerlijk en eerlijk geholpen door de verkoopster en na een paar dagen geleverd. Bedankt voor de service.

10
10
10
10

Goede uitleg en de matras is iedere euro waard

Willem van der Meulen
10
9
8
9

Goede zaak met vakkunidig personeel en gemaakte afspraken worden 100% nageleefd. Zeer tevreden over de service

Wil Pelger
8
8
8
8

Geen toelichting

VC Pool
9
10
9
9,3

Goed geholpen en duidelijke uitleg.

10
10
10
10

Erg goed geholpen ondanks dat het druk was veel tijd voor ons genomen.

10
10
10
10

Advies was niet van toepassing omdat we dit matras al hadden.

D Boender
7
10
7
8

Prima advies.

9
10
10
9,7

Priema geholpen verkoopster was goed op de hoogte

9
9
7
8,3

prima advies, maar matrassen zijn wel beetje weggestopt in de hoek van de winkel

Marlies van Vugt
10
10
10
10

Ruim assortiment m-line matrassen en kussens en een goed advies gekregen.

Ab Ritmeester
8
8
10
8,7

De dame die ons hielp, was zelf al enthousiast om iets over M line te vertellen. Wij waren zo onder de indruk, dat deze keus de allerbeste was

aw van der pol
8
8
8
8

Prima geholpen

Arie Holleman
10
10
9
9,7

Luisterend oor,en geeft goed advies????????????

Marcel Maquelin
9
9
9
9

Wij zijn heel goed geholpen in de winkel.

9
9
9
9

Heel prettig geholpen.

9
9
9
9

Heel fijn en vriendelijk geholpen.

7
8
9
8

Snelle levering

8
8
8
8

Mooie zaak, Deskundig en vriendelijk persomeel!

Henk Den Boer
10
10
10
10

Goede en helder advies.bed komt overeen met het vertelde gedegen en gemotiveerde adviseuse

Hanny Hordijk
9
9
9
9

Vriendelijk personeel en goed advies. Aanrader om hier heen te gaan.

3
3
3
3

Ze moeten goed naar de klant luisteren. Het is meer verkoop praten. Je kan niet doormiddel van liggen bepalen of de goede matras is. Service moet beter je krijgt niet eens een bon. Winkel weinig keuze.

A.H. Vortman
9
9
9
9

Goede voorlichting en prima service.

Ria Janssen
8
8
7
7,7

De verkoper heeft ons zeer goed geholpen,. Onze keuze was in eerste instantie slow Motion nom4. Heeft ons ook de alternatieven laten proberen. Uiteindelijk kwamen we uit op de matrassen slow Motion 6

E.W.M. Canters
9
9
9
9

Prima geholpen en geadviseerd in de winkel. Bezorging verliep ook prima

sonja Termijn
7
5
8
6,7

Moest nu een splitter erbij kopen voor een gereduceerde prijs van € 90,- (wat ik een hoop geld vind als ik net een bed van € 4.400,- heb gekocht. Dan moet ik ook nog opzoek naar een double slipt hoeslaken want dat kunnen jullie niet leveren. Dat vind ik vervelend, dat ik er achteraan moet gaan, geen compleet advies gekregen, extra kosten en eerst gezeur voordat ik tevreden was met mijn bed. Had sneller gekunt door het juiste advies. Zouden 2 beweegbare matrassen niet zonder deze dingen mogen verkopen. Vervelendste is dat een andere verkoper dan ook zegt ja dat had je kunnen weten…., hè ik werk daar niet. Kortom jammer van de gang van zaken.

Jan Smit
7
10
10
9

Ik had veel pijn in mijn rug van het vorige matras. Dit aangegeven en naderhand gevraagd of er een mogelijkheid was de levering iets eerder te laten plaats vinden. De mevrouw aan de telefoon bij de service afdeling zei op voorhand al dat dit niet ging maar heeft ook op geen enkele manier iets geprobeerd. Dat was jammer.

Chris Hoogerwaard
10
10
10
10

heel goed geholpen met een duidelijk en helder verhaal

9
9
8
8,7

Winkel oogt wat volgepropt, maar personeel is vriendelijk, kundig en je krijgt alle tijd om bedden uit te proberen.

Richard Korbee
9
9
9
9

Vertelde wat ik niet wou! Ben vaste klant bij beter bed. Vorige matras ook daar gekocht. Maar na een paar jaar kregen we pijn in onze heup en rug. Kwam uit bij m line. Proef gelegen en voelde goed. Hoopte niet op een moment opname. Maar absoluut geen spijt van van de aan koop.

Bertus Boere
2
3
7
4

Na de afspraak ,om de matrassen te leveren, kreeg ik kort voor de afleveringsdatum een mail dat het veel later werd. Het bedrijf was niet meer telefonisch bereikbaar en per mail ging het zeer traag en totaal geen tussen oplossing was er mogelijk. Zeer jammer.

Ronald Bonte
10
10
10
10

We werden geholpen door een heel leuke dame, die ons veel matrassen in de winkel liet proberen. We kwamen uit op de Mline slowmotion 7. Heerlijk geslapen .

P.J. Zevenbergen
10
10
10
10

uitgebreide toelichting.

Alphons Verbaarendse
9
9
9
9

Geen woorden nodig, heel goede behandeling

9
9
10
9,3

prima geholpen

10
10
10
10

Goede eerlijke voorlichting.

8
8
8
8

De verkoper gaf mij het juiste advies door mij deze matras te verkopen.

9
9
9
9

Aardige verkoper , geen half werk , goede uitleg . Er word de tijd voor je genomen .

Peter Monden
7
7
7
7

Voorlichting kan beter

5
8
7
6,7

Bij het eerste bezoek heel goed en professioneel geholpen. We kregen een keurig documentje mee met alle gemaakte afspraken. Na 30 dagen na levering van de matrassen gingen we terug naar de winkel met de vraag de matrassen om te ruilen omdat deze totaal niet voldoen. We hebben nu de keuze gemaakt voor de duurste matras uit Slow Motion lijn omdat de Slow Motion 3 en 4 voor ons veel te zacht zijn. Toen kregen we de melding dat er voorlopig niets omgeruild kan worden wegens restricties opgelegd door het RIVM. We kregen ook geen documentje mee met de nu gemaakte keuze en wat er bijbetaald dient te worden. Ook niet toen ik er om vroeg. Heel vreemd en onprofessioneel. Tot op heden weet ik nog steeds niets...

Erik van den Heuvel
10
10
10
10

prima dealer.

Ingeborg Van Liempt
8
8
8
8

Ik wilde een goed matras en daar ook geld aan uit geven. We kwamen snel bij Mline uit met de verkoopster. Het was een snelle koop (max30 minuten) maar ben er erg blij mee

Ab Lausberg
8
8
7
7,7

De reclame die de winkel maakt is nooit van toepassing op de duurdere producten.

Koos Reijerkerk
9
9
9
9

goed voorlichting en voldoende tijd om uit te proberen en te beslissen

M.P.A. van der Velde
7
7
8
7,3

Hebben het bed op een beurs gekocht. Maar later de nachtkastjes in Barendrecht en daar zijn we goed geholpen;.

Kooiman
10
10
9
9,7

Geweldig geholpen.

Jeroen van den Berg
9
10
9
9,3

Uitstekend geholpen

Jeroen van den Berg
1
9
9
6,3

De service is dramatisch, maar daar kan Barendrecht niet veel aan doen. Het hoofdkantoor moet zich doodschamen hoe ze klanten te woord staan. Zowel de het bed als de kast waren niet compleet, geen sorry en geen oplossing, laat staan een compensatie. Als van M-line tot aan het dekbed toe alleen geen kussens nog. Nooit meer iets vernomen van het Hoofdkantoor.

Kees van Noppen
9
9
9
9

Goede professionele begeleiding, niet opdringerig. Gewoon een fijne winkel!

A H Boer
9
9
9
9

Ik ben uitstekend geholpen.

J.P. den Boer
8
9
9
8,7

Onze verkoopster was zeer attent, meedenkend, kundig en niet opdringerig. Hebben dit zeer positief ervaren.

A. den Ouden
10
10
10
10

We werden vriendelijk en uitstekend geholpen. Goed advies gekregen maar toch de keus aan ons gelaten. Heel fijn allemaal!

Gert-Jan van Middelkoop
7
6
6
6,3

duurde erg lang voor wij werden geholpen, advies hadden wij op internet gezocht, winkel wilde snel verkopen ivm sluitingstijd. werd ook niet goed op kortingen gelet, hebben wij zelf via internet opgezocht.

M Venmans
8
7
7
7,3

In de etalage stond dat er 10% korting zou worden gegeven bij ALLE matrassen. In de winkel bleek de Mline een uitzondering te zijn. Ik vind dat dat niet kan. Uiteindelijk ging er wel n klein bedragje van dit dure matras af maar ik had niet het idee dat ik goed was behandeld

J.a. Warnaar
9
8
9
8,7

Helaas niet gezegd dat in-uitstap hoogte zoveel hoger is dan gekochte bedombouw aldaar, ivm hoogte nieuwe matrassen

Arie van Driel
9
9
9
9

Service was goed. Advies was goed. Winkelpresentatie was goed. We waren zeer tevreden.

Remke Bouwman
9
9
9
9

Het is wel jammer dat Mline een witte achterkant heeft geleverd, terwijl er grijs op de doos stond. Gelukkig wordt dit komende woensdag recht gezet.

Marian Boers
10
9
10
9,7

Prettige mevrouw die ons uitstekend heeft geholpen

Wout Van Neuren
9
8
9
8,7

Goed geholpen Goede informatie en service van aflevering

A.J. de Koning-van de Sluis
8
8
8
8

Goed en naar wens geholpen

Patrick Schuiling
7
3
8
6

Het advies bij de M Line mag stukken beter. Gezien de prijs van het bed mogen alle medewerker meer kennis bezitten.

Manon van Wolde
10
10
10
10

Vakkundig en netjes geholpen, zijn afspraken nagekomen.

H.van Ruijven
8
4
8
6,7

verkeerd geleverd en geen zakken meegegeven voor oude matrassen

M. van der Wel - van der Oost
10
10
10
10

Voor mij een vertrouwd adres.

J. Ooms
10
10
8
9,3

Bij Beter Bed Barendrecht goede service en advies omtrent MLine matrassen.

Theo
10
10
10
10

een super service

R Stok
10
10
10
10

zeer tevreden

R Stok
10
10
10
10

zeer tevredenen en zeer goede ervaring met deze winkel inclusief personeel.

Carina Arabkhani Bogers
10
10
8
9,3

Goed advies. De winkel oogt iets goedkoper terwijl m line wel duurder is

A.P. van Twist
10
8
8
8,7

Prima geholpen

Ritstier-van den Heuvel
10
10
10
10

Prima uitleg gekregen !

j lugtenburg
10
10
10
10

wordt later, pas 1 nacht op geslapen

M.Wildschut van hengel
10
8
8
8,7

Service van Beter bed zeer goed.

Westerveld
6
6
6
6

goede service

C. Donker
10
10
10
10

Een prima afhandeling van zaken en bejegening van ons als klant.

Coolen
10
6
8
8

Goede service, wellicht iets beter kunnen adviseren

Brenda van Veldhuizen
8
8
8
8

Ik heb het kussen nu twee nachten gebruikt maar ik moet er erg aan wennen.

M.van Diggelen
10
10
8
9,3

We zijn heel goed geholpen en geadviseerd.

J.C. de Jong
8
8
8
8

goed advies

Rijndertse
6
4
4
4,7

Hadden eerst ander matras die toen omgeruild omdat wij daar absoluut niet op konden slapen , toen de keuze gemaakt voor een M line en nu hopen dat wij weer lekker slapen en zondervrug pijn op staan

C.Bakker
6
4
8
6

hulp bij aankoop besluitvorming zou wat pro actiever mogen. Wel goede offerte gekregen!

hmcm de zeeuw
6
6
6
6

ik wil ook nog 2 m line smart cover registreren maar die staat er niet bij !!

J. Zoutendijk
10
10
10
10

Prima advies, geen koopdwang

Yvonne Rijsdijk
10
10
10
10

Ben het kussen nog aan het uitproberen, eerste 2 nachten wel last van nekklachten.

Tom
10
10
10
10

Super fijn kussen!

E. Bouman
8
10
8
8,7

Prima geholpen. Aanrader!

EPM Verbeek
8
10
10
9,3

Ben door een deskundige verkoper geadviseerd. Matrassen niet op afgesproken datum geleverd.

Liesbeth Kleinjan
8
4
10
7,3

ik twijfel of ik niet \'t hoge model had moeten hebben van dit kussen. Maar kan \'t niet meer omruilen.

van Duin
8
8
8
8

Na de eerste nacht waren we al zeer tevreden over deze kussens

M.Geeve-Roobol
10
10
10
10

Onze dochter heeft ook een matras van Beter Bed en dat beviel goed.

Paula Verschoof
10
10
10
10

Zeer goed geholpen.

van der weegen
10
10
10
10

we zijn vaste klant bij beter bed

blok
8
10
8
8,7

zeer goed geadviseerd en geholpen

P.vd Graaf
6
6
8
6,7

Ivm schouder/rugklachten wilde ik een goed kussen. Deze werd mij aanbevolen en na proefliggen wist ik meteen dat deze het moest zijn.

J.M. van Wijk
10
10
10
10

stevig kussen

J.M. van Wijk
10
10
10
10

Stevig kussen

Boogert-Bijl
6
6
6
6

goede uitleg

Mike Hagnauer
2
2
6
3,3

De dames die daar werkte hebben mij slecht geholpen. Het is dat ik zelf research heb gedaan op het internet, anders had ik ergens anders een aankoop gedaan. Er werden nauwelijks vragen gesteld om specifiek te kunnen zoek naar de perfecte hoofdkussen. De hoofdkussen is al erg prijzig, dan vindt ik ook wel dat er een goede uitleg en service mag worden gegeven.

A.M.C. Verkerk
2
4
6
4

Een goed kussen zoeken i.v.m. een nek hernia.

Quint van Keulen
10
10
10
10

Prima geholpen!

L Klootwijk
8
8
8
8

Rugpijn en drukplekken, hopen op verbetering.

J. van Erkel
8
6
6
6,7

Grantie/omruil 2 vancouver matrassen\nafgekeurd door exp Beter Bed

D van der Wilt
10
10
10
10

na 17 jaar waren wij toe aan nieuwe matrassen

a schluter
8
8
10
8,7

slijtage in de nek,door artrose.

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: