M line
 

Beter Bed Delft Reviews

Gemiddelde uit 218 Reviews
8,5
8,3
8,1
8,3
Terug naar Beter Bed Delft
10
10
10
10

We mochten onze eerste keuze ruilen. Het matras bleek toch te zacht te zijn naar onze smaak. Ook het M line kussen bevalt prima

10
10
10
10

niets meer aan toe te voegen.

Rudi Braam
9
9
9
9

geen klachten. professioneel geholpen

8
6
6
6,7

Moeilijk om een kussen te kiezen in zo korte tijd

M.H. van der Linden
9
8
8
8,3

Klantvriendelijk personeel.

J van der Linden
9
8
10
9

Overzichtelijke winkel.

10
8
9
9

Men had de mogelijkheid van het verschuiven van de matrassen kunnen melden

M Vermeulen
7
6
9
7,3

Advies: Personeel geeft aan niet te kunnen bellen met hoofdkatoor bij problemen.

Corina Toet
5
5
9
6,3

had moeten weten dat dit kussen alleen maar prettig ligt op een M line matras , en me dit kussen ook op een ander matras moeten laten proberen , nu heb ik een duur kussen waar ik geen gebruik van maak, ik zou graag een M line matras willen maar dat is financieel geen optie maar ze liggen fantastisch toen ik in de winkel was, daar kan niks aan tippen , en waarschijnlijk is dit kussen dan ook geen gewoon een 10 plus maar maak ze groter zodat mensen met nek klachten ook op het kussen kunnen steunen

8
7
8
7,7

Verkoper had niet veel ervaring. Ik moest zelf veel vragen stellen, hij vertelde niets uit zichzelf.

8
9
8
8,3

Prima dealer, heeft verstand van zaken. Betreffende verkoopster was wel invalster uit het filiaal Naaldwijk

JP de Lange
8
9
8
8,3

Helder verhaal over de eigenschappen van de diverse matras.

10
10
10
10

op alle matrassen soorten kunnen liggen/ uitproberen. Waardoor het kiezen makkelijk gaat.

Brigitte van Delft
10
5
7
7,3

Eerst een veel te hard matras gekozen van Tempur. Gelukkig na 6 weken (met veel pijn doorstaan) om kunnen ruilen voor M-line soft. Zo blij mee!! Met mijn fibromyalgie veel beter voor mijn lichaam maar had m liever gelijk aangeboden gehad. Zeiden gelijk dat Tempur t beste was maar ik kon hier niet op liggen zo hard. Maar alles goed gekomen dus verder topservice.

Jan de Nooy
4
5
6
5

Te plichtmatig en geen advies op maat. Want iedere klant is anders wat betreft toenadering!

9
9
8
8,7

Vlot en vakkundig geholpen.

Marco Maaskant
6
8
7
7

Belachelijk dat het kussen niet meteen meegenomen kon worden

10
7
8
8,3

Eerste kussen van mline wat ik daar gekocht had was te hoog, tweede kussen is heerlijk.

9
9
8
8,7

goed geholpen

Liesbeth Suijkerbuijk
9
9
2
6,7

Goed advies en er was voldoende keuze. Proefliggen was ook mogelijk waardoor we een goede keuze konden maken.

Liesbeth Suijkerbuijk
9
3
8
6,7

Prima advies en mogelijkheden om proef te liggen.

Marlies Bruggemans
9
9
9
9

Goede informatie verschaft. Fijn even te kunnen "proef liggen" en daardoor beter te kunnen kiezen.

10
10
10
10

Zeer deskundige zaak op het gebied van slaapproducten! Ook zeer klantvriendelijk en servicegericht!

Martin van den Berg
8
9
7
8

Goed advies om dit merk te kiezen ipv een ander (tempur) wat we op het oog hadden.

R Kerkhoven
1
3
3
2,3

Heb een bed en twee matrassen gekocht bij Beter Bed in Delft. Die mevrouw in de winkel heeft ons geholpen met het uitzoeken welk matras voor ons het beste was. Bed gekocht en €4000,- afgerekend en binnen 2 weken bezorgt en gemonteerd. Een week geslapen nummer 5 perfect nummer 6 niet zo best , rugklachten en waarschijnlijk door te weinig nacht rust een epileptische aanval. Naar de winkel gegaan en het juiste matras als nog uitgezocht nummer 8. Het duurde al 4 dagen voordat ze ons belde om te zeggen wat het extra ging kosten, was geen probleem voor ons het gaat om lekker slapen. We zouden een mail krijgen wanneer het matras geleverd zou worden , en na ongeveer 2 weken wachten op de mail heb ik gebeld met de winkel. Toen hebben we een mail gehad en daar in stond dat we 2 maanden moesten wachten op het matras omdat Beter Bed het heel druk had ik de corona tijd (in heb het bed gekocht in de corona tijd en dat stond er binnen twee weken.) Heb weer naar de winkel gebeld en die mevrouw kon ons niet helpen, we rijden met 80 vrachtwagens en die zitten vol en niet in de buurt, en na doorvragen waarom heeft ze de verbinding verbroken. Wij kunnen nu niets doen dat wachten ik hoop dat MLine wat kan betekenen voor ons ook ivm de gezondheid van de gene die er op moet liggen want die legt nu niet op een MLine maar op een oud matras. Maar begrijp wel dat ik ook nooit meer iets ga kopen bij Beter Bed. Ze willen wel snel geld verdienen maar als er dan een probleem is dan is beter bed niet thuis , geen service vanuit Beter Bed , en geen goede reclame voor Mline. Beter Bed doet MLine schade aan. P.s. : Ik hoop dat MLine wat voor ons kan doen we moeten nu nog wachten tot eind Augustus. Met vriendelijke groet R. Kerkhoven.

Romke Kolthof
10
10
9
9,7

De dame die ons heeft geholpen (Petra heet ze bij beter bed in Delft ) Heeft echt super goed adviezen gegeven aan ons , en super vriendelijk

Tonia Turkenburg
10
10
10
10

super goed geholpen maar dat wist ik al koop daar al mijn "bed" spullen

Geuko
10
10
10
10

Fantastisch geholpen door verkoopster Edina

Tim van der Velden
1
1
4
2

In de winkel op zich prima geholpen maar toen ik hem gekocht had was de service weg!! En als ik de test achteraf op de site van mline doe kom ik op een heel ander matras uit dus vraag ik me nu af of ik wel het juiste advies heb gekregen en of de verkoper er wel voldoende verstand van had, maar toto nu toe ligt hij prima dus Meerdere leverings afspraken werden niet nagekomen maar wel vrije dagen genomen dus ik koop daar niks meer in die baggerzaak.

Kees Verschoor
10
10
10
10

Bij de winkel is de verkoper erg goed en rustig weet waar hij het over heeft.

Marieke van de Hulst
10
10
10
10

Goede uitleg, alle tijd, en zeer vriendelijk geholpen.

L. Rijkers
10
10
10
10

Goede uitleg en service, 10 jaar geleden ook daar onze 1e M-Line gekocht

Anoeska Duijvestijn Van Ruijven
8
8
8
8

Matrassen gaan we nog uittesten

WCM Duijvestijn
8
8
8
8

matras gaan we nu pas uittesten

FWM van Luit
10
10
10
10

Prima tot nu.

Diana Bostdorp
10
10
10
10

Vriendelijk geholpen door medewerker.

E.J. Bos
8
8
8
8

Prima geholpen

johndriessen
8
10
10
9,3

advies in winkel goed levering niet volgens afspraak en de gewenste tijd

M. Maat
6
6
6
6

Correct behandeld, advies gegeven

B. Kok-Coers
10
10
10
10

Erg prettig geholpen

PW van Solm
10
10
10
10

prima service

Monica Hoogendam
10
10
10
10

Supernetjes geholpen en winkelmedewerker was erg aardig.

Esther Zandvliet
10
10
10
10

Ik werd door de verkoper dhr. J v.d. Spuy goed geholpen met het maken van mijn keuze. Hij vroeg waar ik naar opzoek was en liet toen meerdere bedden zien in die klasse, uiteindelijk ben ik voor dit matras gegaan.

Van den Beukel
8
8
8
8

goed geholpen

Victor Hoya Martinez
8
4
6
6

Goed advies

Petra Hoya Martinez
8
4
6
6

Goede ervaring

J. van de Griend
8
6
8
7,3

Nog niet echt op geslapen. Beoordeling over veertien dagen.

Y.Hoogendoorn
10
10
10
10

Na 1 week gebruik prima

J.M.M. de Vreede
8
8
8
8

er is goed advies gegeven

van der Meer
10
10
10
10

Vakkundig en klantvriendelijk

van der Meer
10
10
10
10

Uitstekend en kundig advies

T.H. Gelderblom
10
8
10
9,3

goed advies van verkoopster

W.J. Kooman
10
10
10
10

prima service en prima bodem

Rik van den heuvel
2
2
2
2

Zeer slechte service vanuit beter bed. Productie fouten geleverd waarvan de fout onterecht bij ons gelegd is door beter bed

D. Stalman
10
10
10
10

helemaal goed

P Hoogendijk
8
8
8
8

Prima geholpen en afgeleverd

Alina
10
10
10
10

Ik ben tevreden met de matrassen. Mijn vraag is alleen waarom ik niet mijn lattenbodem kan registeren het is een: bossflex 600 de luxe el 080X210 Antraciet + Geel motor limoss netvrij type: BET05510 (2 bodems)

P. Van kampen
8
8
6
7,3

Verkopers zeer klantvriendelijk, spontaan en hulpvaardig

Thomas Kern
10
10
6
8,7

M line was super, maar het was ook wel de enige keuze. Maar het advies was zeer goed, en tevens ook zeer commercieel gericht op M line....

Nobe;
10
8
10
9,3

goed advies

H. Blok
10
10
10
10

Zeer goed en uitgebreid te woord gestaan om tot een juiste keuze voor ye kiezen matras en bed te komen.

Bruinsma
10
10
8
9,3

Fantastisch kussen, zacht met de juiste hardheid. Obv advies verkoopadviseur gekocht en maakt verwachtingen waar.

M.J. Dijcks
8
8
8
8

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

NL
8
10
10
9,3

Wij hebben Mline 5 En Mline 6 gekocht krijg dit niet geplaatst in de vragen

Aline Baggio
8
10
10
9,3

De levering duurde heel lang (meer dan een maand).

S.P.A de Kok
8
10
8
8,7

Goed advies

A.Berloth
10
10
10
10

tot nu toe geen klachten

Bianca Jongejan
10
10
6
8,7

Zeer goed geholpen in de winkel. De matrassen wel omgedraaid afgeleverd

Wagenaar
8
8
6
7,3

Aflevering was voorbeeldig, keurige chauffeurs

Kleijwegt
8
8
8
8

We hadden in eerste instantie ook MLine inlegbodems besteld. Deze bleken echter niet meer leverbaar. Moesten toen omschakelen naar andere bodems.

Houweling
8
8
8
8

goed advies gekregen

J. Bravenboer
10
10
10
10

Zeer goed advies/geholpen

I.Janse - Quaak
10
10
10
10

Mooie overzichtelijke winkel. Goed advies.

P.Hammer
10
10
6
8,7

Ongezellig winkel maar zeer goede verkoper

de Bloois
6
10
10
8,7

De service v.d. dealer was perfect. De service van de klantenservice van Beter Bed was zeer slecht. De levering is 2 keer op het laatst uitgesteld en het zou 12 dagen duren voordat wij 2 leenmatrassen zouden krijgen. Toen ben ik naar de dealer gegaan en kon gelijk een leenmatras meenemen.

C.E.P. Bloos
10
8
8
8,7

Ligt lekker

D. Arkema
8
8
8
8

Goed geholpen bij maken van de keuze.

Annemieke Duijvestijn-Oranje
8
10
6
8

Ik heb een wiplash en al jaren op zoek naar een goed kussen. Op advies nu een Mline Athletic Pillow aangeschaft.

Nadia Rodriguez Erena
8
8
8
8

Nekklachten

Marco Wanders
8
8
4
6,7

er was een verbouwing bezig, dus niet representatief t.o.v. normale situatie (denk ik..)

L.van Rijn
10
10
4
8

Had nieuwe matrassen nodig. Of begrijp ik deze vraag verkeerd Winkel werd verbouwd vandaar lage toekenning winkelpresentatie

N.C. Lamens
8
8
8
8

prima geholpen

Kitty Koppe
10
6
6
7,3

De Mline collectie stond een beetje achteraf in een hoek.

Saskia Dekker-Dorresteijn
10
10
10
10

Bij de winkel werden we zeer goed geholpen. De communicatie met leverancier, klantenservice van beter bed en hoofdkantoor van Beter Bed was echter zeer zeer slecht. De levertijd was veel te lang bovendien.

P. Lejewaan
8
8
8
8

nette winkel

Sosef
10
10
10
10

Na uitgebreid matrassen te hebben getest, met daarbij de nodige info over kwaliteit en materiaal, waaruit matrassen bestaan, kwamen wij uiteindelijk uit op de Mline Slowmotion 5. Wij werden niet door de verkoper naar een bepaald merk verwezen, maar dit matras had puur met comfort te maken en daarbij kregen wij de nodige adviezen. Compliment voor de verkoper van Beter Bed.

BM de Roos
10
10
10
10

we hadden ,eerder goede ervaringen met het merk

Terence theijn
8
6
8
7,3

Hadden nieuw matras nodig.

wijsman
8
8
6
7,3

Last van Nekhernia

patrick barends
10
10
10
10

was echt aan een nieuw bed toe en had wat last van me nek van het oude kussen en ik hoop dat deze dit kussen dit laat verdwijnen

A. Mayringer
10
10
10
10

Oude matrassen waren 12 jaar oud

F.H.J. Geers
8
10
8
8,7

Alles prima en vriendelijk!!

W.H. van der heul
2
2
2
2

Een waar moet dat registeren van het product dan precies plaatsvinden. Site blinkt uit door duidelijkheid !!!!

E.R.Prins
10
10
10
10

Heel goed geholpen en geadviseerd

8
8
8
8

We zijn vriendelijk geholpen en hebben goede uitleg gekregen

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.