Naar tevredenheid geholpen
Vakkundig en vriendelijk
Je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen. Verkopers nemen alle tijd voor je.
Top goede uitleg
Prettig geholpen. Nemen de tijd voor je.
Super voorlichting
Mijn matras wederom aangekocht bij Beterbed. Vertrouwd adres waar ze service nog hoog in t vaandel hebben staan. Ook hier weer dik tevreden over service en advies!
Goede dealer. Vriendelijk, je krijgt de tijd om te testen, en deskundig advies. Winkel is verzorgd en schoon, niks op aan te merken.
Hier luisterde de verkoper wel naar het verhaal van mijn rugklachten en gaf het advies een M Line Slow Motion 5 te proberen vanwege de zachtere toplaag en goede ondersteuning en dus minder druk. Dat was een schot in de roos. Prima service.
Prima winkel en uitstekend geholpen. Verkoper luisterde goed en gaf het juiste advies.
Zeer vakkundig personeel en uitstekende voorlichting
Personeel is vriendelijk en kundig. Luistert naar wat je zegt en dringt je niets op. De uitstraling van de winkel is wat saai en nodigt van buiten niet echt uit.
Klantvriendelijk en nemen eventuele klachten serieus
Goede voorlichting
Wij hebben al 11 jaar op een Mline matras nr.2 geslapen dus nu werd ons Mline 5 geadviseerd door de verkoopster.
We zijn erg tevreden over de verkoopster, ze gaf ons goed advies. Alleen bij de aflevering van de matrassen en de duocover zijn we hier niet over te spreken. Deze matrassen zijn erg duur. We hadden meer verwacht van het personeel die de matrassen hebben afgeleverd. De matrassen en de duocover werden naar de 1e verdieping gebracht en dat was het. Ze hebben niet eens geholpen met het uitpakken van de verpakking van de matrassen en de hoezen om de matrassen etc. Dit moesten we allemaal zelf doen. Het valt ons daarom erg tegen dat de aflevering en de afhandeling zeer slecht was. Dit hadden we niet verwacht naar aanleiding van de goede service bij de verkoopfiliaal. Je mag toch wel aannemen dat de bezorger van de matrassen deze even op de boxspring legt en de hoes over de matrassen heen trekt. En het afval weer afvoert, dus met name de plastic. Hiervoor geven wij een zeer, zeer, dikke onvoldoende!
zeer goede service
Heb bij filiaal Elst de kussens gehaald omdat filiaal Duiven een kussen niet op voorraad had. Advies was goed in beide winkels en Service in Elst was ook prima
Uitstekende voorlichting
geholpen door Arno
Geen eigen display voor wave pillow. Ik wist specifiek welk kussen ik wilde, anders had ik het nooit gevonden
Wave pillow had helaas geen eigen display. Het is dat ik specifiek wist wat ik zocht, anders had ik dit kussen nooit gevonden
Goede service
De eerste indruk is goed
Prima geholpen
Prima en goede keuze
Wij zijn in Elst uitstekend en zeer vriendelijk geholpen.
Zeer goede uitleg
Goede service, goede uitleg. Niet opdringerig.
Goed advies en service
Het proces is van koop tot aflevering is naar grote tevredenheid verlopen.
Prima verkoper die Arno. Zo hoor je met klanten om te gaan. Op deze wijze van verkoop krijg je alleen maar tevreden klanten!
Een goed kussen is belangrijk en dit lijkt mij een kussen wat goed en fijn ligt.
Na 15 jaar op een Tempur matras geslapen te hebben, was het tijd voor iets nieuws. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Bij het verkoopgesprek werd info over kortingsactie op kussens niet gemeld. Hier kwamen we later zelf achter. Tevens bleek het erg lastig om de bezorgdatum te verzetten.
we worden een dagje ouder en dus hebben behoeften aan een beter bed
Last van me nek erg goed geinformeerd
Oude matras was aan vernieuwing toe
Prettige ervaringen meerdere jaren.
Er werd ons alle tijd gegeven om onze keuze te bepalen en het advies hebben wij als een positieve bijdrage ervaren.
Heb rugklachten en hoorde via een kennis over Mline matrassen
Goed advies, ruim de tijd om uitleg te geven.
Goed advies
Personeel neemt ruim de tijd om diverse produkten uit te leggen en te laten uitproberen.\nGoed advies.
Nemen tijd voor de klant\nGeven goede adviezen\nLossen problemen op \nNemen vraagtekens bij de klant weg\nDe goede adviezen blijken ook achteraf