Mline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

  • Gratis verzending
  • Gratis retournering
  • Veilig betalen
  • 100 dagen omruilgarantie op matrassen
M line
 

Maak een afspraak bij de dealer Maak een afspraak

Beter Bed Elst Reviews

Gemiddelde uit 91 Reviews
9,0
9,0
8,8
8,9
Terug naar Beter Bed Elst
J.F. Meiners
10
10
10
10

Zeer vakkundig personeel en uitstekende voorlichting

rinus busch
10
10
8
9,3

Personeel is vriendelijk en kundig. Luistert naar wat je zegt en dringt je niets op. De uitstraling van de winkel is wat saai en nodigt van buiten niet echt uit.

Bart Herps
10
10
9
9,7

A.U. van Eken
8
8
8
8

Peter Aldenhoven
7
7
9
7,7

A. van de Belt-Groot
10
10
10
10

prima

Rikken
8
6
8
7,3

Klantvriendelijk en nemen eventuele klachten serieus

W. Prakke
10
10
10
10

Goede voorlichting

Kramer
10
10
10
10

Kuster
10
10
10
10

paulien van ingen-krijt
8
8
6
7,3

goed

nathalie steenbergen
10
10
8
9,3

Goed

R. Verhoeven
10
10
10
10

T. van Marwijk
10
10
10
10

bontje
6
6
6
6

prima

Peters
10
10
10
10

P Janssen
10
10
10
10

Kikkert
8
10
10
9,3

H. van Klaveren
10
10
10
10

F.Wiltink
10
10
10
10

Wij hebben al 11 jaar op een Mline matras nr.2 geslapen dus nu werd ons Mline 5 geadviseerd door de verkoopster.

ratering
10
10
8
9,3

M. Kersten
10
8
8
8,7

Prima

JE Willemsen
8
8
8
8

Antwerpen
10
8
8
8,7

J van Dijk
8
8
8
8

Roeleven-Moorman
8
8
8
8

Martens
10
10
10
10

Jan Dijkhuizen
8
10
8
8,7

Roland Klein Overmeer
6
6
6
6

G. van Gemert
10
10
10
10

M.B.A. Mombarg
8
8
8
8

Van Leeuwen
2
10
10
7,3

We zijn erg tevreden over de verkoopster, ze gaf ons goed advies. Alleen bij de aflevering van de matrassen en de duocover zijn we hier niet over te spreken. Deze matrassen zijn erg duur. We hadden meer verwacht van het personeel die de matrassen hebben afgeleverd. De matrassen en de duocover werden naar de 1e verdieping gebracht en dat was het. Ze hebben niet eens geholpen met het uitpakken van de verpakking van de matrassen en de hoezen om de matrassen etc. Dit moesten we allemaal zelf doen. Het valt ons daarom erg tegen dat de aflevering en de afhandeling zeer slecht was. Dit hadden we niet verwacht naar aanleiding van de goede service bij de verkoopfiliaal. Je mag toch wel aannemen dat de bezorger van de matrassen deze even op de boxspring legt en de hoes over de matrassen heen trekt. En het afval weer afvoert, dus met name de plastic. Hiervoor geven wij een zeer, zeer, dikke onvoldoende!

Theo van Aalten
8
8
8
8

E van Sommeren
10
10
10
10

zeer goede service

Titia Dalstra
8
8
6
7,3

B H Janssen
10
10
10
10

uitstekend

PGJ Biemans
6
8
8
7,3

Heb bij filiaal Elst de kussens gehaald omdat filiaal Duiven een kussen niet op voorraad had. Advies was goed in beide winkels en Service in Elst was ook prima

R. van Leeuwen
10
10
8
9,3

Uitstekende voorlichting

Henri Bekker
10
10
10
10

prima

P.A.M. Janssen
8
8
8
8

Rikken
10
10
8
9,3

J.E.W. Lentjes
10
10
10
10

geholpen door Arno

Willemsen
10
6
4
6,7

Geen eigen display voor wave pillow. Ik wist specifiek welk kussen ik wilde, anders had ik het nooit gevonden

Willemsen
10
6
6
7,3

Wave pillow had helaas geen eigen display. Het is dat ik specifiek wist wat ik zocht, anders had ik dit kussen nooit gevonden

marijke
10
8
10
9,3

Goede service

Verbeek
10
10
10
10

E van de weerd
10
10
10
10

Cornelissen
10
8
8
8,7

De eerste indruk is goed

Rudy
10
10
10
10

Goed

Blankestijn
8
8
8
8

Prima geholpen

henrix
10
10
10
10

goed

D. van Aalst
10
10
10
10

H.J. Bulte
8
8
8
8

Prima en goede keuze

G.Postuma
8
8
10
8,7

HJW Polman
10
10
10
10

Wij zijn in Elst uitstekend en zeer vriendelijk geholpen.

WHJ van Dijk
10
10
10
10

Zeer goede uitleg

Rob de Kat
10
10
10
10

Goede service, goede uitleg. Niet opdringerig.

Martin
10
10
10
10

Goed advies en service

Vangestel
10
10
10
10

Goed

VanGestel
10
10
10
10

Goed

Wessels
10
10
10
10

van Loon
8
8
8
8

Peters
10
10
10
10

Boerboom
10
10
10
10

Goed

R. Keuken
10
10
10
10

Het proces is van koop tot aflevering is naar grote tevredenheid verlopen.

Martijn Baltussen
10
10
10
10

Prima verkoper die Arno. Zo hoor je met klanten om te gaan. Op deze wijze van verkoop krijg je alleen maar tevreden klanten!

A.C. Hoencamp
10
10
10
10

Een goed kussen is belangrijk en dit lijkt mij een kussen wat goed en fijn ligt.

Lien Walravens-de Beijer
8
8
8
8

Gerd Walravens
8
8
8
8

E. van Disseldorp
10
10
10
10

Na 15 jaar op een Tempur matras geslapen te hebben, was het tijd voor iets nieuws. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Steve
6
6
10
7,3

Bij het verkoopgesprek werd info over kortingsactie op kussens niet gemeld. Hier kwamen we later zelf achter. Tevens bleek het erg lastig om de bezorgdatum te verzetten.

Cornelissen
10
10
10
10

M.P.A.J. Rutjes- van Merwijk
10
10
10
10

borburgh
8
6
8
7,3

we worden een dagje ouder en dus hebben behoeften aan een beter bed

Peters
8
6
4
6

-

Eva
8
8
8
8

Last van me nek erg goed geinformeerd

Iris Evers
8
10
10
9,3

Oude matras was aan vernieuwing toe

Theloosen
10
10
8
9,3

Prettige ervaringen meerdere jaren.

Mulder
10
10
8
9,3

Hafner
8
10
8
8,7

H.M.M. Boom
6
8
8
7,3

Er werd ons alle tijd gegeven om onze keuze te bepalen en het advies hebben wij als een positieve bijdrage ervaren.

Roelofs
6
6
6
6

Kofahl-Hurkens
10
10
8
9,3

Heb rugklachten en hoorde via een kennis over Mline matrassen

J.J.M. Claessen
8
8
8
8

Goed advies, ruim de tijd om uitleg te geven.

J.J.M. Claessen
8
8
8
8

Goed advies

J.J.M. Claessen
8
8
8
8

Personeel neemt ruim de tijd om diverse produkten uit te leggen en te laten uitproberen.\nGoed advies.

10
10
10
10

Cees P.J.M. Hoevenaars
8
8
8
8

Nemen tijd voor de klant\nGeven goede adviezen\nLossen problemen op \nNemen vraagtekens bij de klant weg\nDe goede adviezen blijken ook achteraf

Cuiper
10
8
8
8,7

r.maljers
10
10
10
10

nvt

Wim kateman
8
8
6
7,3