Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Beter Bed Geleen Reviews

Gemiddelde uit 34 Reviews
9,1
8,9
8,9
9
Terug naar Beter Bed Geleen
10
10
10
10

Goed advies en ruim de tijd genomen voor onze vragen.

10
10
10
10

Zeer goed advies en ruim de tijd genomen

9
9
9
9

Goed advies gekregen in de winkel en we konden uitgebreid proef liggen op allerlei matrassen.

Wim Eijkenboom
10
10
10
10

Fijne dealer en goed advies

8
8
8
8

Alle matrassen van M-line konden we testen.

Ad Domen
10
10
10
10

Zeer goede winkel met deskundig en vriendelijk personeel.

9
9
9
9

Goeie informatie gekregen. Laten mij eerst even rondkijken en als ik vragen heb kan ik die stellen. Krijg goede informatie over product en prijs. Alles wordt correct afgehandeld. Goede ervaring met de verkoper.

William
9
9
9
9

Netjes geholpen. Vriendelijk. Voor de service hebben we klantenservice gebeld en daar ook vriendelijk geholpen. Nalevering mag veel sneller (nu maand moeten wachten op nieuwe matrassen)

Dion
8
8
8
8

Prima, geen opmerkingen verder.

Dols
10
10
10
10

Alles prima geregeld.

Marcel Schoenmakers
8
8
10
8,7

Ik heb de Mline twee gehad. In het begin heel erg te spreken over. Na 5 jaar begin het matras minder te worden qua ligkwaliteit. Na 7 moest ik echt voor een nieuwe gaan zoeken. Mijn lage rugklachten waren namelijk weer terug gekomen. Viel binnen de garantie gelukkig. Omdat de kern was verzakt. Jammer genoeg heb ik een fors bedrag moeten bijbetalen omdat de Mline II niet meer leverbaar was en de Mline VI voor mij qua ligcomfort het meeste in de buurt kwam van de VI. Ze hebben wel een korting gegeven, maar voor mijn gevoel niet logisch. Een klant heeft een klacht die binnen de garantie valt en moet wel fors bijbetalen voor een vergelijkbaar matras. Dit omdat de versie II blijkbaar niet meer leverbaar is. Is de werkwijze normaal?

Richartz
10
10
10
10

zeer tevereden

Verstraaten
10
10
10
10

Super goed geholpen door oudere dame

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: