Vriendelijk en goed inhoudelijk geholpen in de winkel in Woerden
De verkoper heeft mij vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. De lift in de winkel is wel lastig om in te komen met de scootmobiel omdat de deur gelijk weer dicht gaat.
Begeleiding naar leveren niet geweldig
Heel goed geholpen en goed advies.
Goed advies gekregen
Goed advies gekregen
De aflevering van de matrassen verliep erg gehaast en daarom service een 6. De snelle levering was zeker wel een pluspunt. Advies door een ervaren verkoopster was prima voor ons. Nam de tijd en sprak uit ervaring. Winkelpresentatie, overzichtelijk en veel mogelijkheden om matrassen uit te proberen.
Goed geholpen door de verkoper. Duurde alleen wel even voordat ik aan de beurt was. Weinig personeel. Ik vond het erg moeilijk om de knoop door te hakken ( ivm de prijs van dit matras) maar ik kreeg alle ruimte om er even rustig over na te denken.
Prima geholpen..goed meegedacht.
2e Mline matras bij dezelfde winkel gekocht. De verkoper heeft mij de matrassen van verschillende prijsklasse laten proberen, nam hiervoor ook de tijd en gaf goed advies. Mline is natuurlijk niet de goedkoopste, maar de verkoper gaf mij ruim de tijd om erover na te denken en ik had zeker niet het gevoel dat hij de koop erdoor wilde drukken. Ik slaap weer heerlijk op de nieuwe Mline.
Fijne verkoper; goede levering.
Zag er netjes uit en leuk geholpen, al minste ik wel bepaalde kennis.
Goed maar op ons bed ligt het toch wat te hard
Wordt meegedacht naar oplossingen. De kennis zou verhoogd kunnen worden voor een passender advies.
duidelijk advies alle tijd goede uitleg bij vragen
Goed advies, maar men kon mij niet uitleggen waarom moesten betalen voor het meenemen van de oude matrassen, terwijl we ook een verwijderingsbijdrage moesten betalen, toch vreemd
Na wensen kenbaar gemaakt te hebben diverse matrassen geprobeerd. De leverdatum wordt bij bestelling al bepaald en enkele dagen voor de tijd wordt tijdsindicatie gegeven. Prima verlopen. Oude matras snel naar Milieustraat gebracht.
Goede uitleg van het product gehad, tevens was er geluisterd naar ons voor de keuze
Sommige werknemers niet erg klantvriendelijk.
Ziet er netjes uit
Ondanks corona prima geholpen.
Alle tijd genomen voor advies en het maken van een keuze.
Niets op aan te merken.
Prettig geholpen. Alle tijd genomen.
Goede antwoorden op vragen. Tot nu toe geen enkel afwijking kunnen constateren van het verkoopgesprek
Bij aankoop is er geen advies gegeven, omdat ik eigenlijk al aangaf wat ik graag wilde. De bon werd direct gemaakt (wat voor ons prima was) er niet doorgevraagd naar de reden van de keuze of een advies gegeven op maat van ons lichaam. Voor de omruilgarantie was ik wat te laat en ben ik toch geholpen, dus dat was prettig. Echter kan de Customer journey hier toch wel een stuk verbeteren. Ik heb eerst gebeld waarbij de medewerker aangaf een dossier aan te maken en hiermee kon ik naar de winkel voor de ruiling. De dame in de winkel heeft een nieuw dossier aangemaakt, omdat de reeds gemaakte niet aangepast kon worden. Ik hoef bij aflevering pas te betalen, dus ik begrijp nog steeds niet waarom ik anderhalf uur kwijt moest zijn met naar de winkel rijden/ wachten tot het nieuwe dossier weer was aangemaakt. Ik zou adviseren dit in het vervolg telefonisch af te handelen als iemand belt. Dat is een stuk beter voor de klantervaring. Daarnaast was mijn ervaring in beter bed Utrecht zeer negatief. Ik ben daar heel onbeschoft behandeld. Ik wilde een kussen terugbrengen wat niet kon. Maar de dame bij de entree bracht dit op zo’n manier dat dit verre van klantvriendelijk was.
De dame in kwestie heeft ons niet goed geadviseerd. Wellicht alleen bezig met haar eigen provisie? Beide matrassen zijn niet naar tevredenheid op dit moment. Wellicht dat ze nog in moeten gaan liggen, maar voorlopig al 5 weken last van mijn rug en schouders. Mijns inziens had de dame beter moeten kijken en adviseren welke matrassen we hadden moeten nemen.
Goede vriendelijke service
De verkoop ging wat snel....
prima zaak, goed geholpen, verkoopster nam de tijd en wist alles goed uit te leggen
Zeer vriendelijk geholpen de verkoopster heeft een goed advies gegeven voor ons super
prima geholpen, vriendelijk personeel
Het filmpje in de showroom geeft als doelgroep topsporters De verkoopster adviseert dit matras bij flinke rugklachten Matcht niet echt met elkaar
Pas bij tweede bezoek , over twijfel aan de 6 inruilen voor zachtere meer voorlichting gekregen over verschil tussen 3,4 5 en 6
Prima, iets meer kennis van het product was welkom geweest. Was er zelf al bekend mee
fijn dat we omruilgarantie hebben voor 100 dagen, nieuw matras is altijd even wennen
Great, friendly service.
uitstekend behandeld
alles goed geregeld
Super verkoopster is Ina
Prima winkel.
Heel goed geholpen!
Wij zijn prima geholpen en geadviseerd. Hebben ook 2 stuks M-line matrassen gekocht welke nog geleverd worden.
We wisten eigenlijk al welke we wilden hebben. Bij een andere slaapwinkel eerst gekeken. Bij beter bed stond een erg gladde verkoper maar een goede deal gemaakt dus dat werd de leverancier. Niet omwille van Beter Bed.
Vandaag pas geleverd. Kan nog niets zeggen over service.
Super leuk geholpen en de chaufeurs bij aflevering gaven super service dikke 10
Prima geholpen
slaapt prima
Zeer tevreden.
gord maar info dat het koudschuim van M-line niet beiinvloed wordt door buitentemp lijkt niet te kloppen en kan mogelijk met de keuze een probleem op gaan leveren mbt schouderklachten
Zeer goed geholpen door Ina Jongeling.
Prima professionele service bij aanschaf
Ondoorzichtige garantie. Er wordt gezegd 10 jaar garantie, maar achteraf blijkt dat je dat alleen krijgt als je binnen een bepaalde termijn registreert. Niemand wijst je hierop, je moet het zelf ontdekken. En het is niet duidelijk op de website te vinden.
in de winkel werd ruim tijd genomen voor uitleg en er was goede mogelijkheid om alle uitvoeringen te proberen en te vergelijken
De mevrouw heeft mij goed geholpen en goed advies gegeven over de keuze.
Goede uitleg en ruim de tijd en aandacht genomen.
Gekocht naar aanleiding van rugklachten
We zijn fijn geholpen
De bestelling leek goed in de winkel, maar toen bleek dat de lattenbodem vervangen was door een nieuw model wat vele malen lelijker en slechter was. De installatie liet beschadegingen achter en de bijgeleverde molton paste niet om de MLINE matrassen.
Goede informatie van vrienden en in de winkel
heb zelf ook een Mline
ik heb altijd een goed kussen nodig voor mijn nek, ik heb versleten nekwerfels