Mline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

  • Gratis verzending
  • Snelle levering
  • Veilig betalen
  • 100 dagen omruilgarantie op matrassen
M line
 
Kunnen we je ergens mee helpen?

Retourneren

Je kunt je online bestelling tot veertien dagen na levering ontbinden (zichttermijn). Je bent hierbij niet verplicht een reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Je laat ons tijdig (binnen de termijn van veertien dagen na levering) weten dat je de koop op afstand ontbindt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk of telefonisch) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Je kunt er ook voor kiezen om de producten te retourneren binnen de termijn van 14 dagen en in het retourpakket een mededeling te voegen waaruit je wens tot herroeping blijkt. Voor meer vragen neem hiervoor contact op met onze klantenservice
  • Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
  • Je dient zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het product dient zonder beschadiging en gebruikssporen geretourneerd te worden, wanneer dit niet gebeurt ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
  • In verband met het risico op beschadiging en gebruikssporen gedurende transport dienen kussens en bedtextiel - indien redelijkerwijs mogelijk - in de gesloten, originele verpakking geretourneerd te worden. Wanneer je zeker wilt weten dat je de juiste keuze maakt, adviseren wij om bij een van onze verkooppunten te kopen.
  • Het herroepingsrecht is uitgesloten voor op maat gemaakte producten (zoals bedden en boxsprings exclusief de matrassen) en voor kussens, dekens en lakens waarvan de verzegeling na de levering is verbroken wegens redenen van hygiëne. Mocht je hier twijfels over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk (naar onze norm binnen 5 werkdagen na verwerking) en uiterlijk binnen de wettelijke veertien dagen na ontbinding terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Lees in het bovenstaande stuk 'recht op bedenktermijn' of je een artikel mag retourneren. Als dit het geval is, kun je kleinere artikelen als kussens en bedtextiel via PostNL terugsturen. Gebruik bij voorkeur hiervoor het retourformulier en de gratis retoursticker wat aan je bestelling is toegevoegd. Wij vragen je de volgende stappen te volgen:

  1. Controleer het retourformulier en vul de gevraagde gegevens in.
  2. Stop het formulier samen met het artikel - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking die je ontving bij levering.
  3. Plak de gratis retoursticker op de originele verpakking.
  4. Breng het pakket naar een postpunt.
  5. Bewaar het bewijs van inname goed.
  6. Via Track & Trace kun je het pakket volgen.
  7. Uiterlijk binnen de wettelijke veertien dagen na je herroepingsmededeling krijg je het aankoopbedrag retour. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Voor het terugsturen van een matras of topper, raden wij je aan om vanwege het formaat je retour te melden via de M line klantenservice. Houd hierbij je factuur en ordernummer bij de hand. Vervolgens plannen wij een afspraak in om het product zo snel mogelijk op te halen. Omdat matrassen en toppers niet via de reguliere post retour te zenden zijn brengen wij voor de zending €60,- in rekening.

Je kunt ervoor kiezen om je matras of topper zelf naar ons magazijn in Uden te brengen of via een eigen leverancier te retourneren. Mocht je hiervoor willen kiezen, dan verzoeken wij je om vooraf contact op te nemen met de M line klantenservice.

Meer informatie over de slaapgarantie op matrassen vind je hier.

Ons retouradres is:

Linie 27

5405 AR

Uden

 

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Bij vragen over producten of de shop:


M line Klantenservice:
(op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur)
Tel: 0413-243050
E-mail: klantenservice@mline.nl


Contact voor bedrijven:
Tel: 0413-243051
E-mail: info@mline.nl

Testen van een product of een bestelling bij een m line winkel


Zoek je M line winkel

Deze site is onderdeel van Beter Bed B.V., handelend ten behoeve van: DBC Nederland.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 160.62.358
Btw-nummer: NL009205093B01