M line
 
Kunnen we u ergens mee helpen?
M line - Vragen over de betaling van uw bestelling bij mline.nl? Vind hier alle informatie over betalingen of neem contact op met de klantenservice.

Betalen

M line rekent geen meerprijs voor specifieke betaalmethodes. Via onze betaalpartner Adyen kun je op een afgesloten, beveiligde omgeving afrekenen met iDeal of creditcard. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. 

Belangrijk: M Line steunt voor de financiële afhandeling van orders op haar moederbedrijf Beter Bed N.V., het kan dus zijn dat je bij de betalingen Beter Bed als begunstigde ziet. 

  • iDEAL

Je bestelling betaal je heel eenvoudig met iDEAL, waarmee je het bedrag voldoet via internetbankieren. Betalen via iDEAL is mogelijk bij de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, Knab, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. 

  • Master- en Visacard

Je kunt de bestelling ook afrekenen met Mastercard of Visacard. Jouw gegevens blijven hierbij anoniem en beveiligd. Bij betaling met creditcard krijg je aan het einde van de maand de rekening voor je aankopen, waarbij je (afhankelijk van de afspraken met de bank) ervoor kan kiezen om in termijnen te betalen.

  • Klarna

Met Klarna achteraf betalen kan je onze producten zonder risico testen. Je betaalt je bestelling achteraf zodra je hebt besloten deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je onder andere je naam, adres, woonplaats en e-mailadres in en voldoet de rekening wanneer het jou uitkomt. Hierbij geldt een betaaltermijn van 30 dagen, ingaand op het moment dat de order geplaatst is.

Bij zowel een annulering, retournering als mislukte bestelling krijg je zo snel mogelijk (naar onze norm binnen 5 werkdagen na verwerking), maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding je aankoopbedrag teruggestort. Wij mogen in het geval van een retournering wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je ontvangt een factuur bij levering van het product en digitaal na voltooiing van de bestelling. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen of is je factuur zoek geraakt, neem dan contact op met onze klantenservice. Een factuur voor een M line product gekocht bij een verkooppunt kun je opvragen bij de desbetreffende winkel.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Geen antwoord<br/> op je vraag?<br/><span>Neem dan contact op met:</span>

Bij vragen over producten of de shop:


M line Klantenservice:
Op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.

Tel: 0413-243050
E-mail: klantenservice@mline.nl Bereik ons via Whatsapp


Contact voor bedrijven:
Tel: 0413-243051
E-mail: info@mline.nl

Ervaar de M line collectie

Ervaar de M line collectie


Zoek je M line winkel

Deze site is onderdeel van DBC Nederland B.V.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 160.62.358
Btw-nummer: NL009205093B01

Mline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?