Mline.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om je beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag jouw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij je beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies?

  • Gratis verzending
  • Gratis retournering
  • Veilig betalen
  • 100 dagen omruilgarantie op matrassen
M line
 
Slow Motion Xtra Black Friday Deal - M line

Kunnen we u ergens mee helpen?

M line - Vragen over de bezorging of levering? Vind hier alle informatie over de bezorging en levering of neem contact op met de klantenservice.

Bezorgen

Je bestelling bij M line wordt altijd gratis verzonden! Dit geldt voor iedere orderwaarde, dus ongeacht of je een M line matras of kussensloop besteld.

De levertijd is afhankelijk van onze directe voorraad en type product, de verwachte leverdatum staat daarom weergegeven bij ieder product.

Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met je op om een bezorgafspraak te plannen.

Als je producten bestelt met verschillende levertijden wordt je complete bestelling als één pakket geleverd zodra het product met de langste levertijd beschikbaar is. Mocht je het leverbare gedeelte van je bestelling toch zo snel mogelijk ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij sturen deze dan alsnog kosteloos naar je op.

Onze matrassen en boxsprings worden bezorgd door de onze vrachtwagens, onder de vlag van onze collega's van Beter Bed. Na een bestelling neemt onze klantenservice contact met je op om een bezorgafspraak voor de levering te maken. Het matras wordt hierbij bezorgd tot over de drempel, dus als je dat wenst plaatsen we deze meteen op je bed.

Zodra je bestelling verzonden wordt ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace code per mail. Heb je een vraag omtrent de levering van je product neem dan contact op met onze klantenservice

Ben je niet thuis bij bezorging van je bestelling? Dan wordt je bestelling geleverd bij de buren of bij een PostNL-locatie in de buurt. De PostNL bezorger laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de website van PostNL de Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Bij vragen over producten of de shop:


M line Klantenservice:
(op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur)
Tel: 0413-243050
E-mail: klantenservice@mline.nl


Contact voor bedrijven:
Tel: 0413-243051
E-mail: info@mline.nl

Ervaar de M line collectie


Zoek je M line winkel

Deze site is onderdeel van Beter Bed B.V., handelend ten behoeve van: DBC International.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 160.62.358
Btw-nummer: NL009205093B01