Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees Bekijk dit overzicht voor alle cookieinstellingen en lees hier onze privacy policy. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

M line - Vragen over de bezorging of levering? Vind hier alle informatie over de bezorging en levering of neem contact op met de klantenservice.

Bezorgen

Je bestelling bij M line wordt altijd gratis verzonden! Dit geldt voor iedere orderwaarde, dus ongeacht of je een M line matras of kussensloop besteld.

De levertijd is afhankelijk van onze directe voorraad en type product, de verwachte leverdatum staat daarom weergegeven bij ieder product en in de mail de je ontvangt. Je leverdatum inzien of aanpassen kan via deze link.

Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met je op om een bezorgafspraak te plannen.

Als je producten bestelt met verschillende levertijden wordt je complete bestelling als één pakket geleverd zodra het product met de langste levertijd beschikbaar is. Mocht je het leverbare gedeelte van je bestelling toch zo snel mogelijk ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij sturen deze dan alsnog kosteloos naar je op.

Onze matrassen en boxsprings worden bezorgd door de onze vrachtwagens, onder de vlag van onze collega's van Beter Bed. Na een bestelling neemt onze klantenservice contact met je op om een bezorgafspraak voor de levering te maken. Het matras wordt hierbij bezorgd tot over de drempel, dus als je dat wenst plaatsen we deze meteen op je bed.

Niet thuis op het moment van bezorgen? Dan neemt onze klantenservice contact met je op voor een nieuwe bezorgafspraak. Hier komen geen extra kosten bij kijken.

Zodra je bestelling verzonden wordt ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace code per mail. Heb je een vraag omtrent de levering van je product neem dan contact op met onze klantenservice

Ben je niet thuis bij bezorging van je bestelling? Dan wordt je bestelling geleverd bij de buren of bij een PostNL-locatie in de buurt. De PostNL bezorger laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de website van PostNL de Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Wil je de leverdatum inzien of verplaatsen? Dit kan via mline.nl/order/. Vul hier je postcode en ordernummer in. Let erop dat de order niet verplaatst kan worden als deze al in het verzendproces bevindt.

Geen antwoord
op je vraag?
Neem dan contact op met:

Geen antwoord<br/> op je vraag?<br/><span>Neem dan contact op met:</span>

Bij vragen over producten of de shop:


M line Klantenservice:
Op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.

Tel: 0413-243050
E-mail: klantenservice@mline.nl Bereik ons via Whatsapp


Contact voor bedrijven:
Tel: 0413-243051
E-mail: info@mline.nl

Ervaar de M line collectie

Ervaar de M line collectie


Zoek je M line winkel

Deze site is onderdeel van DBC Nederland B.V.

Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 17134757
Btw-nummer: NL009205093B01

Weet je niet welk matras de juiste keuze is?

Op zoek naar een verkooppunt bij jou in de buurt?

Vragen? Wij zijn bereikbaar!

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag. Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar: