Kunnen we u ergens mee helpen?

Maak een afspraak
Bij één van onze verkooppunten
100 dagen proefslapen
In alle rust je matras uitproberen!
Bezorgen
Je bestelling bij M line wordt altijd gratis verzonden! Dit geldt voor iedere orderwaarde, dus ongeacht of je een M line matras of kussensloop besteld.
De levertijd is afhankelijk van onze directe voorraad en type product, de verwachte leverdatum staat daarom weergegeven bij ieder product.
Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met je op om een bezorgafspraak te plannen.
Als je producten bestelt met verschillende levertijden wordt je complete bestelling als één pakket geleverd zodra het product met de langste levertijd beschikbaar is. Mocht je het leverbare gedeelte van je bestelling toch zo snel mogelijk ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij sturen deze dan alsnog kosteloos naar je op.
Onze matrassen en boxsprings worden bezorgd door de onze vrachtwagens, onder de vlag van onze collega's van Beter Bed. Na een bestelling neemt onze klantenservice contact met je op om een bezorgafspraak voor de levering te maken. Het matras wordt hierbij bezorgd tot over de drempel, dus als je dat wenst plaatsen we deze meteen op je bed.
Zodra je bestelling verzonden wordt ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace code per mail. Heb je een vraag omtrent de levering van je product neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben je niet thuis bij bezorging van je bestelling? Dan wordt je bestelling geleverd bij de buren of bij een PostNL-locatie in de buurt. De PostNL bezorger laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de website van PostNL de Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Deze site is onderdeel van Beter Bed B.V., handelend ten behoeve van: DBC Nederland B.V.
Linie 27, 5405 AR Uden
KvK-nummer: 160.62.358
Btw-nummer: NL009205093B01