Direct naar tekst
M line
 

Een koekje voor het slapen gaan?

M line plaatst functionele, analytische en marketing cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, terwijl de analytische cookies ons helpen om de website te verbeteren. Via de marketing cookies kunnen we jouw interactie met ons binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we legitiem en belangrijk, anoniem. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Door te accepteren geef je toestemming voor onze marketing cookies. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

De Tour win je in bed!

De Tour win je in bed

Het is zover. Nadat verschillende Europese voetbalcompetities weer mochten aftrappen, en ook de Formule 1 coureurs groen licht kregen, is het nu eindelijk de beurt aan de wielersport. De droom van menig wielerfan komt uit: de komende weken wordt er weer volop gesprint, gedemarreerd en gelinkebald. En hoe apart de Tour de France dit keer ook zal zijn, en met hoeveel coronaspanningen en -aanpassingen dit sportevent ook gepaard gaat, de interesse in dé wielerronde van het jaar is onverminderd groot! Misschien nu zelfs wel groter dan ooit.

Ja, het wordt anders dan we gewend zijn. Net zoals Max Verstappen het zonder toeschouwers moet doen en de voetballers het moeten stellen met net-echte-tribunegeluiden uit de stadionspeakers, komen ook de fietsteams in een bubbel te leven. Niks geen bergen enthousiaste fans langs de weg en opdringerige journalisten op de finishlijn. De even idyllische etappes zijn het toneel waar de renners zich dit keer zonder aanmoediging en gejuich doorheen moeten duwen. Toch wordt er reikhalzend naar de Tour uitgekeken, niet alleen door de wielrenners zelf. Ook de fans en wij als sleep supplier van de ploeg kunnen niet wachten. Sterker nog: alle verwachtingen zijn hooggespannen.

Zoals voor menig andere sponsor in de sportwereld, verdween een marketingobject om ons merk aan te hangen: wedstrijden. Vooruit, er werd een heuse virtual tour bedacht, waarbij renners thuis via de computer fietsten. Sportscholen bliezen home fitness nieuw leven in en voetbalclubs bedachten hooghoudchallenges. Het sloeg helaas allemaal niet echt aan. Het echte werk, dat willen we en daar willen we aan bijdragen. En het echte werk, dat wil ook Team Jumbo-Visma. De gele trui is hetgeen waar ze al vanaf de selectiepresentatie van dromen. Het topteam gaat dit keer, met de drie kopmannen Kruijswijk, Roglic en Dumoulin, vol voor deze topprestatie van wereldformaat.

Op M line kantoor zijn we inmiddels ook niet meer te houden en zien we de foto’s van ‘onze sporters’ op de voorpagina van iedere krant al voor ons. Onze campagne is weer uitgerold, via social media gaan we alle memorabele momenten delen en met een Instagram game dagen we iedereen uit om elkaars highscores te verbreken. En omdat topprestaties niet vanzelf komen en we nog steeds geloven in Joop Zoetemelks legendarische woorden ‘De Tour win je in bed!’, zijn we zeer blij dat we ook deze editie weer met de persoonlijke M line matrassen voor het peloton uitrijden.

De rest ligt in handen - of beter gezegd benen - van Team Jumbo-Visma. En het kan nergens beter liggen. Allez Team Jumbo-Visma! De Tour vindt gelukkig ook dit jaar gewoon weer plaats, en zal als vanouds op niemand wachten.

Terug naar overzicht

Weet je niet welk matras de juiste keuze is?

Op zoek naar een verkooppunt bij jou in de buurt?